Wie heeft ervaring met het afspelen van de pure .mts bestanden die afkomstig zijn van b.v. de sony of Panasonic video camera's
Tot nu toe zijn mijn experimenten nog niet echt succesvol.
Via mijn 8822 medion pc (component) gaat dit redelijk maar toch een beetje schokkend.
via mijn laptop met normale monitor kabel, gaat het redelijk maar toch een beetje schokkend
Via de HP pro netbook met hdmi aansluiting van mijn werk gaat het redelijk, maar toch een beetje schokkend
Via een media player (Ik heb er eentje getest waarvan men reclame maakte dat dit apparaatje avcHD bestanden zou afspelen), is op een complete mislukking uitgelopen.
Via de videocamera zelf, werkelijk schitterend!!!!!!
En dit moet dan toch ook mogelijk zijn via een pc?
Vraag:
Wie weet of b.v. een nieuwe grafische kaart met hdmi uitgang in mijn bestaande pc de oplossing is?
Of moet ik maar een ultra gaming laptop aanschaffen ?
Kort om alle tips zijn welkom!
p.s.
ik gebruik power dvd, want dit programma ondersteund ook avcHD bestanden.
Ik kan ook in power dvd de hardware acceleration inschakelen van de N-vidia gr.kaart
maar dit is ook niet de oplossing.
Grz. Cees
Tot nu toe zijn mijn experimenten nog niet echt succesvol.
Via mijn 8822 medion pc (component) gaat dit redelijk maar toch een beetje schokkend.
via mijn laptop met normale monitor kabel, gaat het redelijk maar toch een beetje schokkend
Via de HP pro netbook met hdmi aansluiting van mijn werk gaat het redelijk, maar toch een beetje schokkend
Via een media player (Ik heb er eentje getest waarvan men reclame maakte dat dit apparaatje avcHD bestanden zou afspelen), is op een complete mislukking uitgelopen.
Via de videocamera zelf, werkelijk schitterend!!!!!!
En dit moet dan toch ook mogelijk zijn via een pc?
Vraag:
Wie weet of b.v. een nieuwe grafische kaart met hdmi uitgang in mijn bestaande pc de oplossing is?
Of moet ik maar een ultra gaming laptop aanschaffen ?
Kort om alle tips zijn welkom!
p.s.
ik gebruik power dvd, want dit programma ondersteund ook avcHD bestanden.
Ik kan ook in power dvd de hardware acceleration inschakelen van de N-vidia gr.kaart
maar dit is ook niet de oplossing.
Grz. Cees