Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Outpost firewall pro

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik heb pas gelden lifetime membership van outpost firewall pro gekocht. ik heb last van een bug elke keer als ik full scan doe krijg ik Blue screen. ik heb met support contact gehad ze hadden van me gevraagd om minidumps op te sturen. dat heb gedaan daarna zijden dat me videokaart drivers oud waren. ik update me videokaart drivers regelmatig. dus ik heb ze een schreenshot gestuurd welke driver ik gebruik meest recente van AMD/ATI. ik heb toen van hun deze reactie gehad ik heb niet helemaal begrijpen wat ze hier mee bedoelen. hier is de reactie

Dear ****,

Thank you for your message.

The issue described has been escalated to the next support level. We
will get back to you once we carefully examine and process information
provided. Please, note, that we are doing our best to process new
tickets as soon as possible, but the analysis may take from 1 to 10
days depending on the problem complexity. If you won't receive a reply
from us about changes to this ticket within this period, please, send
a follow-up. We would like to apologize for possible inconvenience.

Your ticket number is *****. Use it for future reference.

--
All the best,
Polina Komarova
Agnitum Support

ik heb niet helemaal begrijpen wat ze hier mee bedoelen gaan ze nou probleem fixen of moet ik ze meer info geven. weet iemand waar ze het over hebben ^^

ATI HD 5770| CPU E6500| RAM 4GB| Win7 64bits

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Ze hebben het probleem neergelegd bij mensen die er meer (echt) verstand van hebben. En even geduld A.U.B.

• Beatboxx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-10-2022

Beatboxx

Certified n00b

Je geeft je eigen antwoord

Verwijderd

Topicstarter
thanks for the info ^^.
ik kan goed engels maar soms gaan ze wel erg ver.
als ze nou sorry blablabla were sending the issue to are developers ofzo had ik wel in één keer begrijpen^^

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Wat is er niet aan te snappen dan? Lijkt me een volstrekt normaal antwoord.
Ik denk dat je engels toch niet zo goed is als jij denkt dat het is ;) Je mag in ieder geval je spelling nog wel wat bijspijkeren, als ik op één regel af mag gaan als voorbeeld van jouw kunsten in het engels ;)

Edit:
Letterlijk staat er:

Het probleem dat u omschrijft is geëscaleerd naar het volgende ondersteuningsnivo. Wij komen hierop bij u terug zodra wij de gegeven informatie grondig hebben onderzocht.
Houd er rekening mee dat, ondanks dat wij ons uiterste best doen, de analyse 1 tot 10 werkdagen in beslag kan nemen. Dit is afhankelijk van de complexiteit van het probleem.
Indien u geen reactie ontvangt binnen deze periode, verzoeken wij u dit bij ons aan te kaarten door terug te berichten als antwoord op deze email.
Wij bieden onze excuses aan voor eventueel veroorzaakte overlast.

[ Voor 50% gewijzigd door McKaamos op 17-01-2011 17:58 ]

Iemand een Tina2 in de aanbieding?