Hallo beste Tweakers,
Ik heb al menig topic bekeken, maar toch is het me nog niet helemaal duidelijk hoe ik mijn beoogde doel kan bereiken. Namelijk het goed aansluiten van mijn mengpaneel aan de pc.
Ik heb laatst een Reloop rmx-30 mixer aangeschaft.
De Reloop rmx-30 mixer heeft de volgende aansluitingen:

Ook heb ik de beschikking over de volgende versterker: (JB Systems AX400)

Aansluitingen:

Mijn pc heeft een standaard geluidskaartje: roze, groen & blauwe aansluiting.
Ik zou het zeer op prijs stellen, als jullie me zouden kunnen vertellen welke kabels ik precies nodig heb om alles goed werkend aan te kunnen sluiten. Ook zou ik de mogelijkheid willen hebben om voor te kunnen beluisteren en te kunnen recorden(opnemen).
Als jullie misschien een snelle tekening in paint zouden willen maken, om aan te geven hoe de bekabeling moet lopen zou ik dat waarderen!
Vriendelijke groeten,
Chaos
Ik heb al menig topic bekeken, maar toch is het me nog niet helemaal duidelijk hoe ik mijn beoogde doel kan bereiken. Namelijk het goed aansluiten van mijn mengpaneel aan de pc.
Ik heb laatst een Reloop rmx-30 mixer aangeschaft.
De Reloop rmx-30 mixer heeft de volgende aansluitingen:

Ook heb ik de beschikking over de volgende versterker: (JB Systems AX400)

Aansluitingen:

Mijn pc heeft een standaard geluidskaartje: roze, groen & blauwe aansluiting.
Ik zou het zeer op prijs stellen, als jullie me zouden kunnen vertellen welke kabels ik precies nodig heb om alles goed werkend aan te kunnen sluiten. Ook zou ik de mogelijkheid willen hebben om voor te kunnen beluisteren en te kunnen recorden(opnemen).
Als jullie misschien een snelle tekening in paint zouden willen maken, om aan te geven hoe de bekabeling moet lopen zou ik dat waarderen!
Vriendelijke groeten,
Chaos