Ik ben op allerlei fora wezen zoeken naar een oplossing maar het is nergens te vinden, althans het werkt niet bij mij.
Ik probeerde mijn pc met systeemherstel naar een eerder geheugenpunt te herstellen. Nadat hij opnieuw was opgestart kreeg ik deze fout: "Deze computer kan niet automatisch worden hersteld". Daarna kan je vrijwel niets meer doen.
Er staan alleen geavanceerde opties waarbij ik de volgende dingen kan doen:
- Opstartherstel
- Systeemherstel
- Herstellen met systeeminstallatiekopie
- Windows geheugencontroller
- Opdrachtpromp
Ik kan verder alleen op de knoppen afsluiten en opnieuw opstarten klikken.
Ik had gelezen dat ik bootrec /fixboot en bootrec /fixmbr kon proberen en hem daarna opnieuw opstarten.
Beiden werkten niet, het gaat hier om Windows 7. Er moet toch iets zijn om systeemherstel gewoon uit te schakelen?
Hopelijk kan iemand me hierbij helpen want ik krijg de pc dus niet meer opgestart zonder dat schermpje van systeemherstel!
Alvast bedankt!
Ik probeerde mijn pc met systeemherstel naar een eerder geheugenpunt te herstellen. Nadat hij opnieuw was opgestart kreeg ik deze fout: "Deze computer kan niet automatisch worden hersteld". Daarna kan je vrijwel niets meer doen.
Er staan alleen geavanceerde opties waarbij ik de volgende dingen kan doen:
- Opstartherstel
- Systeemherstel
- Herstellen met systeeminstallatiekopie
- Windows geheugencontroller
- Opdrachtpromp
Ik kan verder alleen op de knoppen afsluiten en opnieuw opstarten klikken.
Ik had gelezen dat ik bootrec /fixboot en bootrec /fixmbr kon proberen en hem daarna opnieuw opstarten.
Beiden werkten niet, het gaat hier om Windows 7. Er moet toch iets zijn om systeemherstel gewoon uit te schakelen?
Hopelijk kan iemand me hierbij helpen want ik krijg de pc dus niet meer opgestart zonder dat schermpje van systeemherstel!
Alvast bedankt!
[ Voor 8% gewijzigd door DMX123456 op 17-01-2011 16:09 ]