Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Dropsen
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22:55
Mijn Nokia 5800 heeft problemen met het scherm. Ik kan niet goed concluderen of het scherm gewoon aan het overlijden is of dat de oorzaak ergens anders ligt. Regelmatig doet ie het gewoon prima, soms komen de strepen 10x per dag en soms helemaal niet. Vaak is even het scherm aan en uit doen genoeg, soms helpt het niet. Is deze telefoon nog te redden?

Hier doet ie het prima:

Afbeeldingslocatie: http://i51.tinypic.com/2yonvvn.jpg

En hier dus niet:

Afbeeldingslocatie: http://i51.tinypic.com/24niljr.jpg

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Heb je de nieuwste firmware er op staan?
Heb je al een harde reset geprobeerd?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Dropsen
Nieuwste firmware draait, 52.nog iets...
Harde reset nog niet geprobeerd, hoe zinvol kan dit zijn? Zou het probleem softwarematig zijn?

• Kalua
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:14
lijkt er eerder op dat je LCD begint stuk te gaan. Als het toestel nog geen 2 jaar oud is dan kun je deze gewoon opsturen voor reparatie.

• Dropsen
Het toestel is van september 2009, dus die garantie heb ik nog. Ik zal eens bellen met de shop waar ik hem gekocht heb. Zouden ze dat gratis repareren?

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:20
Kalua schreef op maandag 17 januari 2011 @ 15:51:
lijkt er eerder op dat je LCD begint stuk te gaan. Als het toestel nog geen 2 jaar oud is dan kun je deze gewoon opsturen voor reparatie.
Ik zou zeggen dat de verbinding naar het display los/kapot is. Maar dat kunnen ze bij een NSP inderdaad prima oplossen.

Home Assistant configuratie

• FooLsKi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:34

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

Eens met The_Fes. Lijkt idd alsof de connector naar je scherm brakjes is. Gebeurt het als het toestel wat langer gebruikt is (en dus wat warmer wordt)? Of kan je het reproduceren als je 'm wat heen en weer schudt?

Sowieso is dit een gevalletje repair, wat m.i. onder garantie gefixt kan worden mits je geen val-/stoot-/vochtschade hebt.

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.

• switchboy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-11 15:24

switchboy

-ruimte te huur-

Je kan altijd na een backup een hardreset nog proberen. Baat het niet schaad het ook bijna niet. (op een backup terugzetten na dan.

My Steam Profile (Name Switch) Worth: 889€ (225€ with sales)Games owned: 83

• RV
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-11 16:33

RV

®

The_Fes schreef op maandag 17 januari 2011 @ 16:09:
[...]

Ik zou zeggen dat de verbinding naar het display los/kapot is. Maar dat kunnen ze bij een NSP inderdaad prima oplossen.
Ja dat is zeker. Ik heb dat een keer met mijn N80 gehad (schuiftoestel). Ene keer hetzelfde als jou, ander keer werkte hij perfect. Langzaam werd het steeds erger. Vooral op het begin soms tijd geen last van gehad, en daarna allemaal rare strepen.

Een harde reset of welke andere dan ook gaat je niet helpen.
Kan me ook niet voorstellen dat je dat als tip krijgt, want als de software dit voor elkaar krijgt moet er wel iets heel raars aan de hand zijn.
Pagina: 1