Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastodon334
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 07-07-2022
Hoi,

Ik heb sinds gisteren fallout 3, ik heb alleen een probleem. Telkens als ik het spel opstart zie ik in de linker bovenhoek een geminimaliseerd scherm van fallout3 flikkeren, extreem irritant.

Heb gezocht op google maar dit waren de enige oplossingen die ik kon vinden:
In een andere resolutie te spelen en het spel in compatibility als windows vista SP2 en windows xp te draaien maar dat hielp niet.

Systeem specs zijn:
e8400
4gb geheugen
ati 4870

Draai windows 7 ultimate 64 bits.

Weet iemand nog een manier om dit probleem te verhelpen?

[ Voor 17% gewijzigd door Mastodon334 op 17-01-2011 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:20

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Ja, een goede topicstart met je systeem, OS, resolutie en wat je al hebt gevonden op de forums van de uitgever/maker of elders op GoT?
Ik zie op Google regelmatig mensen die last hebben van flicker en textures die vervelend doen. Sommigen gaven als oplossing om een driver-versie terug te gaan maar kan niet goed beoordelen of dat een algemeen bekend probleem is.

[ Voor 46% gewijzigd door MAX3400 op 17-01-2011 15:24 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glewellyn
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-09 08:10

Glewellyn

is er ook weer.

Vermeld ook even welke versie van FO3 je speelt. (patches etc.)

*zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastodon334
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 07-07-2022
Oké, ik heb nog niks gepatched. Maar dat ik straks meteen doen. Word atm glasvezel aangelegd dus kan er nu niet bij. Alvast bedankt voor et meedenken max3400.

--------------------

Heb nu patch 1.7 geinstalleerd inclusief windows live 2.0. Heb geen last meer van het flikkerende schermpje maar van iets wat nog irritanter is... het hele scherm bevriest nu na ongeveer een uur spelen. Had hier hiervoor nog geen last van, het freezed mijn scherm, het geluid loopt door en de pc reageert niet.

[ Voor 51% gewijzigd door Mastodon334 op 17-01-2011 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wylana
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-09 17:43
Klinkt mij als een hitte probleem of driver probleem.

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glewellyn
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-09 08:10

Glewellyn

is er ook weer.

Mastodon334 schreef op maandag 17 januari 2011 @ 16:02:
Oké, ik heb nog niks gepatched. Maar dat ik straks meteen doen. Word atm glasvezel aangelegd dus kan er nu niet bij. Alvast bedankt voor et meedenken max3400.

--------------------

Heb nu patch 1.7 geinstalleerd inclusief windows live 2.0. Heb geen last meer van het flikkerende schermpje maar van iets wat nog irritanter is... het hele scherm bevriest nu na ongeveer een uur spelen. Had hier hiervoor nog geen last van, het freezed mijn scherm, het geluid loopt door en de pc reageert niet.
De PC reageert ook niet meer op een CTRL+ALT+DEL ?
Bij mij crashte Fallout ook af en toe, maar via de taskmanager killen werkte eigenlijk altijd wel.

*zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fallout 3 wil een enkele keer nog wel crashen bij mij, maar nooit de PC zelf. Ik heb zelf ook Windows 7, 64bit. Driver updates zijn erg belangrijk. Controleer op de website van de fabrikant van je grafische kaart of jij wel de laatste versie van je drivers gebruikt. Zo ja, kijk dan of er juist meer problemen bekend zijn met die versie in combinatie met F3. Neem aan dat je verder geen mods gebruikt?
Probeer ook eens of het vaak blijft gebeuren als je het spel regelmatig afsluit (elk uur bijvoorbeeld).
Pagina: 1