Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Simpele planning maken binnen een bedrijf

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik wil voor mijn werkgever een nieuwe optie voor de planning geven. Ze houden nu nog alles in een Excel bestand bij (per week, per datum, en dan per werknemer) maar dit is niet al te inzetbaar. Het mag allemaal niet teveel tijd kosten om in te vullen, waar Outlook bijvoorbeeld niet handig is. Het duurt voor hen veel te lang om zoiets in te vullen voor meerdere werknemers.

Weet iemand een goede oplossing? Een goed alternatief?

Alvast bedankt.

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:10
Wat heb je al gevonden? Waar heb je naar gekeken? Waarom vielen eventuele resultaten af?

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

De planning van wat? Dat is ook nogal een belangrijke factor.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18:31
Tsurany schreef op maandag 17 januari 2011 @ 16:07:
De planning van wat? Dat is ook nogal een belangrijke factor.
Lunche :+

Uh 1001 tooltjes om planningen te maken zie ook Microsoft Projects kan je ook planningen maken maar heb je wel zoiets nodig?

A Soldiers manual and a pair of boots.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Verwijderd schreef op maandag 17 januari 2011 @ 14:02:
...waar Outlook bijvoorbeeld niet handig is...
Nee, is inderdaad bagger-pakket. Afhankelijk van je back-end versie (als die er al is), is het onmogelijk om Agenda's naast elkaar te leggen, verplichte agenda-punten te maken bij anderen, meeting schedules in te zien wie/waar/wanneer wel/geen tijd heeft en dergelijke. Ook de koppeling met andere pakketten of devices is natuurlijk uit den boze en toegang vanaf thuis of andere internet-gerelateerde werkplekken is ook onhandig. :+

Verder heb ik weinig toe te voegen aan mijn voorgangers: moet je een planning maken voor een lunch-hapje of een planning voor 18000 vracht-auto's die tussen Yakutsk en Den Helder heen en weer pendelen?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek op zich gewoon een simpele week planning. Van op die datum moet deze werknemer de volgende activiteiten doen. Gaat om rond de 10 medewerkers, dus hoeft niet al te uitgebreid zijn.

Bedankt voro de reacties trouwens!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Whiteboard?

Sorry hoor, maar er vragen meerdere mensen wat je zelf al bedacht/gevonden had. Het is hier geen hap-klaar-hier-is-de-oplossing-forum.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Pagina: 1