Ik begrijp er niks meer van. Alles wat ik probeer met fdisk werkt niet. De melding begint met "wilt u ondersteuning voor grote schrijven inschakelen". Heb "ja" en "nee" geprobeerd, maar de opties daarna werken niet. De melding dat er geen ruimte is om een partitie te maken:?:?Heb een geformatteerde schijf van 8 Gb...Kan iemand me dit uitleggen:?
Als je de indeling van je schijf wilt veranderen moet je eerst de bestaande partities verwijderen, dan de nieuwe er in zetten, reboot, alle partities formatteren en dan ben je klaar. Alle data ben je dan dus kwijt.
Je kan niet bestaande partities aanpassen zonder de data te vernietigen (tenminste, niet met fdisk).
Je kan niet bestaande partities aanpassen zonder de data te vernietigen (tenminste, niet met fdisk).
Wat geeft hij weer als je optie 4 gebruikt? ( weergeven partitiegegevens )
Volgens mij kun je geen partities maken omdat hij al vol zit. Met formateren verwijder je geen partities!
Volgens mij kun je geen partities maken omdat hij al vol zit. Met formateren verwijder je geen partities!
Ben ook effe de search aan het gebruiken, ja, ik weet waar die zit....;)Ik heb (nog) geen partities. Als ik op 4 druk krijg ik
1 partie ( c: ) van 8Gb
1 partie ( c: ) van 8Gb
Dan heb je dus een partitie!!!!
Die moet je verwijderen met optie 3 en dan 1 en dan ja blah blah
Dan terug met esc en dan 1, 1 en de grootte opgeven.
Data ben je wel kwijt
Data ben je wel kwijt
Eat right. Stay fit. Die anyway.
Ik dacht 10 minuten net hetzelfde. Heb windows 2000 cd gebruikt om een partitie te maken. Moet eerst de oude partitie verwijderen. Alleen begrijp ik 1 ding niet:Op Thursday 15 March 2001 17:37 schreef Fox-Web het volgende:
Dan heb je dus een partitie!!!!
Data ben je wel kwijt
Ik heb al een partitie, maar als je die verwijderd, heb je toch geen hd meer. Waarom een partitie maken, als de grote van de partitie je totale hd is. Sorry voor de vage vraag, maar beter lukt het me niet.....Iemand:?
Omdat je ook meerdere partities kan maken. Dus 1 HD krijgt dan bvb een C van 4 Gb en een D van 4 GB.
Pagina: 1