Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-10 14:09

TrekDr0p

QR niet scannen

Topicstarter
In Maart verloopt mijn contract en mag ik gaan verlengen of overstappen naar een andere provider.
Maar ik ben een beetje het overzicht kwijt met betrekking tot de nieuwe voorwaardes zoals bellen per minuut, downloaden per MB en nog meer van dit soort veranderingen.

Ik bel niet veel SMS meer en download ook niet echt super veel, maar dit komt meer omdat ik nu een Samsung Jet heb.
Ik wil straks voor een Android telfoon gaan in de vorm van de GalaxyS misschien S2 tegen die tijd of de Samsung Galaxy Tab. Hierdoor zal mijn internet gebruik een stuk omhoog gaan,

Ik zit nu bij HI zeer tevreden over, maar ben bang dat ik straks enorm veel meer kwijt ben als ik ga verlengen.
En niet te vergeten dat je met verlengen minder korting op toestel krijg, (bijvoorbeeld SGT + 35online toestelprijs = 99 euro en bij verlengen 209) gedeeltelijk begrijp ik het wel maar een groot deel begrijp ik ook weer niet, aangezien ik toch alweer 7 jaar loyaal aan HI ben.
Hierdoor zit ik ook erover na te denken om over te stappen naar een andere provider voor extra korting op mijn toestel.
Welke provider raden jullie mij aan om te nemen? Of ben ik bij HI net zo slecht af als bij alle andere providers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 00:38
Als je verlengt, val je net zo goed onder nieuwe voorwaarden als wanneer je een nieuwe aansluiting neemt.

Zo, ook weer opgelost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 03-10 01:06
Ik stap bijna elke twee jaar over vanwege de kortingen op het toestel. Belangrijk is het echter om de totaalprijs van de duur van je abonnement uit te rekenen bij de verschillende providers, je af te vragen welke eisen stel je aan internet, datalimiet? Snelheid?

Daarbij moet je rekening houden dat er vaak aansluitkosten a € 50,00 gerekend worden bij een overstap. (Hier wordt soms korting op gegeven).

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aZuL2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-10 22:55
Voor dit soort kwesties heb je toch bellen.com ?

Abort, Retry, Quake ???