• niek1991
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07-05-2025
Hallo,

Ik moet in februari een profielwerkstuk presentatie houden en heb hiervoor een filmpje gemaakt. In het filmpje heb ik een stukje gemaakt waarin 5 krantenkoppen achter elkaar naar voren in het beeld komen, dit heb ik gedaan in een oud lettertype maar het was toch te onduidelijk te lezen en het was te kort in beeld. Nu heb ik dit weer aangepast in een normaal lettertype en de tekst langer in beeld. Mijn filmpje bevat beelden van het WK en het probleem is nu dat de shirts van oranje heel fel zijn nu en dat eigenlijk alles wat naar oranje neigt heel wazig is. Ik heb dit filmpje gemaakt via windows movie maker, kan ik dit nog ergens aanpassen of moet ik het filmpje helemaal opnieuw maken?

Alvast bedankt,

Niek Frazer

• Servertje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-01 15:38
Het is handig als je misschien je filmpje ergens upload dan kunnen we zien wat je bedoelt ;)

• niek1991
oo haha ja dat is idd wel slim waar zou ik hem kunnen uploaden?

• niek1991
ok hier is dat filmpje http://www.megaupload.com/?d=5VITQDBP

• Servertje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-01 15:38
Ziet er inderdaad raar uit, maar volgens mij ligt dit meer aan je bron. Dus waar je het filmpje vandaan hebt gehaald. De kwaliteit is ook niet best.

• niek1991
nee klopt het is dvd maar voordat ik die tekst in dat filmpje bewerkte was dat niet zo fel en was het gewoon normaal. maar kan ik dit ergens mee aanpassen anders maak ik hem opnieuw

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-01 11:15

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

niek1991 schreef op maandag 17 januari 2011 @ 22:49:
nee klopt het is dvd maar voordat ik die tekst in dat filmpje bewerkte was dat niet zo fel en was het gewoon normaal. maar kan ik dit ergens mee aanpassen anders maak ik hem opnieuw
Vast wel... Heb zo'n vermoeden dat Movie Maker niet de aangewezen applicatie is; kijk of je ergens Pinnacle of Premiere kan lenen (veel mensen krijgen trial / consumer versies bij hun editing-kaarten) maar controleer ook zeker even of de kleuren van je beeldscherm goed staan... Niet dat je gaat zitten spelen met contrast & saturation en eindigt met blauwe mensjes ofzo...

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-01 19:14

Caveman

whahoehaha

Met Max3400 eens, probeer eens een professioneler pakket, zeker als het voor een presentatie is... je ziet nu het hobby gehalte ervan af stralen. Met prof. pakketen ken je de keuren ook nog wat bijstellen, voordat je je filmpje maakt.

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Pagina: 1