..
[ Voor 138% gewijzigd door ? ? op 25-01-2013 09:32 ]
[ Voor 138% gewijzigd door ? ? op 25-01-2013 09:32 ]
1
2
3
4
5
6
7
| HttpWebResponse response = (HttpWebResponse)request.GetResponse(); Stream responseStream = response.GetResponseStream(); Stream fileStream = new FileStream(filename, FileMode.Create); // Eventueel buffered met BufferedStream responseStream.CopyTo(fileStream); |
“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”
[ Voor 150% gewijzigd door ? ? op 25-01-2013 09:32 ]
Wireshark luisterd gewoon op je netwerk interface, dus als de bytes daar al verkeerd langs komen, dan hoef je niet bij de ontvangende partij te kijken, maar gaat er iets mis bij de versturende partij.Fastman schreef op maandag 17 januari 2011 @ 13:35:
update: Ik heb WireShark er even bijgehaald. Als ik mijn programma run, dan zie ik dezelfde binaire waarden over Wireshark. Is dat normaal? Ik verwachtte dat Wireshark "voor" mijn C# code zou draaien en ongeacht enige vorm van encodering gewoon de binaire data dat over het netwerk raast zou uitspuwen. Maar dat zijn dus dezelfde waarden als in het C# programma.
“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”
Dat doet wireshark ook. Het toont de data die jou applicatie binnenkrijgt. Jou app zet de data immers direct naar file, en stuurt niks meer over het netwerk.Fastman schreef op maandag 17 januari 2011 @ 13:35:
update: Ik heb WireShark er even bijgehaald. Als ik mijn programma run, dan zie ik dezelfde binaire waarden over Wireshark. Is dat normaal? Ik verwachtte dat Wireshark "voor" mijn C# code zou draaien en ongeacht enige vorm van encodering gewoon de binaire data dat over het netwerk raast zou uitspuwen. Maar dat zijn dus dezelfde waarden als in het C# programma.
Dat CopyTo dezelfde 'fout' geeft, bevestigd mijn punt alleen maar. CopyTo kopieert de stream byte voor byte en doet daar verders niks mee.De CopyTo geeft precies hetzelfde
Help
[ Voor 131% gewijzigd door ? ? op 25-01-2013 09:32 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq