Toon posts:

Oplossing Audio & video vanaf netwerk...

Pagina: 1
Acties:
  • 439 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik zoek een oplossing voor audio en video te kunnen streamen vanaf het netwerk. Één eis is dat het web-based moet zijn. Studenten moeten hun eigen opname (rollenspel) kunnen uploaden en deze terug kunnen bekijken of beluisteren. Soort youtube idee.

Even voor de duidelijkheid voordat er discussies ontstaat over rechten: het is niet de bedoeling dat wij speelfilms uploaden. Het gaat om opnames die zij zelf maken en dit willen vertonen.

Ik heb nog gekeken naar Flash media server, maar hier wordt ik minder wijzer van.

Hebben jullie suggesties of ideeën?

Alvast bedankt.

• SpamLame
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-02 17:51

SpamLame

niks

Tandberg levert oplossingen voor AV. Ik weet alleen niet of deze ook via de browser af te spelen zijn.

• Bl@ckbird
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

~ Voordelig Zelf Vliegen? ~ Sent using RFC 1149. Note: No animals were harmed during this data transfer. ~

• ItsValium
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 24-02 18:18
Ik weet niet hoe handig je bent om zelf iets in elkaar te knutselen, indien je overweg kunt met apache en php kan je met het volgende misschien aan de slag :

http://mark.koli.ch/2009/...ming-server-with-php.html

Dit is één van de eerste links die ik vond op google, ongetwijfeld zijn er nog honderden andere mogelijkheden om zelf aan de slag te gaan.

[ Voor 20% gewijzigd door ItsValium op 17-01-2011 14:51 ]

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-02 15:15

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Mja, dit is gewoon te vinden met een beetje rondzoeken op Google. Maar het makkelijkste is toch gebruik te maken van een eigen private youtube kanaal?

Hoe dan ook: Dit is geen voer voor Professional Networking & Servers

Dit topic is gesloten.