Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Ontvangen mail bericht niet gevonden

Pagina: 1
Acties:
  • 258 views

• DeMuts
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-11 18:03
Onderstaand bericht ontvang ik zonet in de mail:

Bericht is niet gevonden.
De inhoud van dit bericht is niet gevonden.
Windows Mail.

Ik werk met de Outlook van windows versie 6

Dit is erg vervelend aangezien ik een bedrijf run en dit niet erg klant vriendelijk overkomt.

Nu heb ik dit 1 keer eerder gehad en wist dat de verzender met een Apple computer werkte.

Kan dit wederom zo zijn of werk ik met een te oud mail systeem waardoor ik sommige mails niet meer kan lezen?

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-11 15:38

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

<knip>

Wacht even, eerst goed lezen. Je mail staat lokaal, niet via hotmail.
Gebruik je exchange? wat voor ISP heb je?

IMHO is de titel van dit topic niet echt omvattend voor je vraag

[ Voor 126% gewijzigd door Tukk op 17-01-2011 09:07 ]

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

• DeMuts
Dit adres is een bedrijfs mail adres kan dus niet zien van welke provider het afkomt.

• DeMuts
Nee geen Exchange, ik gebruik Ziggo

[ Voor 75% gewijzigd door DeMuts op 17-01-2011 09:08 ]

• DeMuts
Is het trouwens makkelijk om mijn mail om te gooien naar de nieuwste Windows Live versie en zo ja hoe dan?

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-11 15:38

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Gebruik je IMAP of SMPT/Pop?

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

• DeMuts
SMPT/Pop

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

offtopic:
Als je binnen 24 uur iets wilt toevoegen aan een reactie en niemand anders heeft gereageerd, pas dan met de edit-knop je eigen laatste post aan ipb het topic 'omhoog te schoppen' door een nieuwe post te plaatsen.

Dit topic past waarschijnlijk beter in Officesuites en -software. Maar ik mis een boel info, zoals de precieze mail en headers, eventuele resultaten van testmailtjes en het kijken in de webmail, etc. (en de resultaten van pogingen om zelf uit te zoeken hoe en wat er aan de hand is). Dat soort info ben je ongetwijfeld tegengekomen toen je andere topics met gelijksoortige vragen doorlas, dus geef het ook even in het topic. Zo zonder informatie kunnen we er nog steeds niet zo veel helpen dus ik sluit het topic hier.

Migratie: hangt af van wat er aan de hand is. Het hoe: zie eerst even andere topics / tutorials / etc. :)

Open in OFF gerust een nieuw topic maar geef dan in de topicstart ajb even een stuk meer info en zoek eerst zelf een en ander even uit.

edit:
DeMuts schreef op maandag 17 januari 2011 @ 09:07:
Dit adres is een bedrijfs mail adres kan dus niet zien van welke provider het afkomt.
Dat kan dus zeer zeker wel, door te kijken naar de headers van de mail. En natuurlijk door het te vragen aan de andere partij :)

Zet bij een nieuw topic ajb trouwens ook even duidelijker in de topictitel over welke applicaties het gaat, zie ook Het algemeen beleid #topicplaatsen

[ Voor 21% gewijzigd door F_J_K op 17-01-2011 09:44 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.