Mijn steam account verkopen

Pagina: 1
Acties:
  • 5.700 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoiLive
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 14:34
Ik wil graag mijn steam account verkopen, aangezien ik klaar ben met gamen (als er een nieuwe Call of Duty uit komt dan maak ik wel even een nieuwe aan).

Ik kan op Marktplaats en het 'vraag en aanbod' gedeelte op Tweakers geen andere mensen vinden die hun account verkopen (wel op ebay, maar daar heb ik slechte ervaringen mee).

Ik vraag me af of ik dat hier mag aanbieden of als mensen tips hebben hoe ik het anders het beste kan verkopen dan hoor ik dat graag :)

Er is uiteraard nooit gecheat. De volgende games staan er op:
Call of Duty: Black Ops (ROW)
Battlefield Bad Company 2 Standard Edition
Call of Duty 4: Modern Warfare (EU)
Portal (Mac)
Counter-Strike: Source
Call of Duty 4: Modern Warfare (EU)
Condition Zero
Half-Life 2 Classic
Half Life 1 Anthology

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrFoce
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 17:18
http://news.bigdownload.c...uld-get-you-into-trouble/

Je kan het vast verkopen op marktplaats o.i.d. of via via, maar wie zegt dat je het steam account te goeder trouw verkoopt, misschien heb je iemand gehackt o.i.d. Lijkt me lastig om het te verkopen, maar er zal vast iemand geinteresserd zijn voor de juiste prijs

[ Voor 39% gewijzigd door mrFoce op 17-01-2011 04:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoiLive
mrFoce schreef op maandag 17 januari 2011 @ 04:31:
http://news.bigdownload.c...uld-get-you-into-trouble/

Je kan het vast verkopen op marktplaats o.i.d. of via via, maar wie zegt dat je het steam account te goeder trouw verkoopt, misschien heb je iemand gehackt o.i.d. Lijkt me lastig om het te verkopen, maar er zal vast iemand geinteresserd zijn voor de juiste prijs
Dat is inderdaad een probleem. Volgens mij mag je ook alle gegevens op steam veranderen, dus ik kan niet op basis daarvan laten zien dat het steam account bijvoorbeeld dezelfde username heeft als ik hier heb. Ik ga eens kijken of er gegevens zijn die je niet kan veranderen en ik daarmee kan laten zien dat het account daadwerkelijk van mij is.

Alvast bedankt op dit late/vroege uur ;)

Update: Je kan dus inderdaad alles veranderen, dus dat schiet niet echt op.

Dan heb ik alleen mijn woord

Update Ik heb natuurlijk wel het bewijs dat Black Ops en Bad Company 2 van mijn creditkaart zijn afgeschreven (de rest was volgens mij paypal en in de winkel gekocht) :)

[ Voor 12% gewijzigd door CoiLive op 17-01-2011 05:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
CoiLive schreef op maandag 17 januari 2011 @ 04:49:
[...]
Update Ik heb natuurlijk wel het bewijs dat Black Ops en Bad Company 2 van mijn creditkaart zijn afgeschreven (de rest was volgens mij paypal en in de winkel gekocht) :)
Even advocaat van de duivel spelen, maar wat is nu precies het bewijs dat die versies ook naar dat steam account zijn gegaan?
Wie zegt me dat je niet gewoon die spellen hebt gekocht, dat je dat account nog steeds hebt en dat dit nog steeds een gehackt account is.

CC-rekening lijkt me geen directe koppeling met je steam account te hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorak
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
mag je je steam account uberhaupt verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:42

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Vorak schreef op maandag 17 januari 2011 @ 06:23:
mag je je steam account uberhaupt verkopen?
Nee.
Selling Steam accounts clearly violates the Steam Subscriber Agreement. The subscriber agreement states in the last part of its "Registration and Activation" section that, "You may not sell or charge others for the right to use your Account, or otherwise transfer your Account." That means that, if they wanted to, Steam's operators at Valve could decide to ban that account.
Dergelijke advertenties staan we dus niet toe in V&A.

[ Voor 4% gewijzigd door Microkid op 17-01-2011 06:31 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Microkid schreef op maandag 17 januari 2011 @ 06:31:
[...]

Nee.

[...]

Dergelijke advertenties staan we dus niet toe in V&A.
Ben je dus lekker mee. Zo schermen ze mooi af dat je je games niet door kunt verkopen. Persoonlijk heb ik niks met Steam om dit soort redenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoiLive
Gomez12 schreef op maandag 17 januari 2011 @ 06:17:
[...]

Even advocaat van de duivel spelen, maar wat is nu precies het bewijs dat die versies ook naar dat steam account zijn gegaan?
Wie zegt me dat je niet gewoon die spellen hebt gekocht, dat je dat account nog steeds hebt en dat dit nog steeds een gehackt account is.

CC-rekening lijkt me geen directe koppeling met je steam account te hebben
Heb ik even naar gekeken; Er staat op de afschrijving inderdaad niet een steam id of iets dergelijks. Daar gaat mijn bewijs.

En aangezien het officieel ook niet mag ga ik wel even in mijn directe omgeving kijken.
Bedankt in ieder geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17:34
Verwijderd schreef op maandag 17 januari 2011 @ 06:32:
[...]

Ben je dus lekker mee. Zo schermen ze mooi af dat je je games niet door kunt verkopen. Persoonlijk heb ik niks met Steam om dit soort redenen.
Sja, daarvoor zal vast wel het 1 en ander geschermt zijn met het idee dat iedereen maar lekker zelf de game koopt.

Vandaar vaak accounts op naam en adres en dergelijke.
Snap het wel en terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoiLive
Verwijderd schreef op maandag 17 januari 2011 @ 06:32:
[...]

Dat is inderdaad jammer en een nadeel van dit soort winkels.
Ik vraag me af of je met 'in de gewone winkel gekochte games' die je online speelt (en dus vaak een account moet maken) dat wel mag / kan doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 31-05 14:58

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Ik denk eerlijkgezegd dat, dat op hetzelfde neer komt.
Tweedehands worden er genoeg retail games verkocht (marktplaats, ebay etc), maar ik ben er vrij zeker van dat in hun EULA ook staat dat de game niet nog eens verhuurd of verkocht mag worden aan anderen (zelfde met een DVD video of software paketten)
Maw. technisch gezien zou men ook zijn Steam account 2dehands aan kunnen bieden aangezien het in dezelfde context gebeurd als retail games of DVD's die ook al sinds jaar en dag door jan en alleman verkocht worden op marktplaats enzo.

[ Voor 26% gewijzigd door Da_maniaC op 17-01-2011 19:08 ]

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11:42

Grannd

da Granndest

Voor zover ik weet kan je de inlognaam voor je Steam account trouwens niet wijzigen, en als het wel kan zou ik graag weten hoe :P, toen ik HL2 kocht heb ik ff gauw voornaam_achternaam gedaan, maar ik zou er graag iets anders van maken.

E-mail en de nickname voor de Friends list enzo kan je veranderen, maar de daadwerkelijke inlognaam staat volgens mij echt vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijntjuhh
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-05 19:15
Een kameraad van mij heeft zijn account onlangs nog verkocht, via Marktplaats was dat. Hij heeft een game aangeboden, en gezegd dat je er een Steam-acc. bij krijgt.

Het is bedoening, niet bedoeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 31-05 14:58

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Grannd schreef op maandag 17 januari 2011 @ 19:17:
Voor zover ik weet kan je de inlognaam voor je Steam account trouwens niet wijzigen, en als het wel kan zou ik graag weten hoe :P, toen ik HL2 kocht heb ik ff gauw voornaam_achternaam gedaan, maar ik zou er graag iets anders van maken.
Ik kan me voorstellen dat er genoeg mensen zijn die in dat scenario zitten.
Voor het gros zal het waarschijnlijk niet uitmaken die hebben gewoon pafpafpietjepuk1545 als account naam en het zal hen een worst wezen wie daar mee inlogt. :P

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoiLive
Nou ja in dat geval is de inlognaam hetzelfde als hier op het forum. CoiLive dus.
En ik kan als laatste wel laten zien dat de aankoop van 2 games (Black Ops en Bad Company 2) op dezelfde datum zijn afgeschreven als dat ze op het steam account zijn verschenen.

Ik gooi hem gewoon even op marktplaats en zal wel even zien dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Greetings,
I'll sell my account because I don't like this game!

Price of the account is 12euro, because there is a game from 14 euro's (Counter-Strike Global Offensive)

For more information --> Skype: alphan1ty
--> Gmail: alphan1ty.an@gmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Volgens mij is dit niet toegestaan, en zo wel, dan nog steeds niet op het forum maar in V&A. Maar ik vrees dat het ook daar niet mag.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.