Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• tim301292
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 24-07-2024
Beste mensen,

Momenteel luister ik naar een mix van Daft Punk met losse nummers. Dit doe ik met WMP. Het fijne vind ik hieraan dat de player ook echt die tracks meteen na elkaar afspeelt. Anders komt die mix natuurlijk helemaal niet tot uiting. Ik wil dit ook op mijn telefoon, waarvoor ik verschillende muziekspelers kan downloaden. Maar nu is mijn vraag: Hoe heet die eigenschap, die ik zojuist heb beschreven?

Ik zat zelf te denken aan fade, maar ik weet dit niet zeker en google helpt me helaas niet verder.:(

Alvast bedankt!

Groetjes,
Tim

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Gapless (gat-loos).

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• tim301292
Bedankt voor de snelle reply!

• Groentenman
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:28
Dat is geen specifieke eigenschap en dat ligt er gewoon aan hoe snel het programma van de ene naar de andere track skipt. Wat voor tel en OS heb je?

• Room42
  • Niet online
Geen probleem ;) Er is zelfs een Wiki pagina over: Wikipedia: Gapless playback

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• tim301292
Oh mooi! Ik durf het bijna niet te vragen, maar weet je ook toevallig of er een music player is met gapless playback voor Nokia N900? Of word ik dan gelijk doorverwezen naar het grote N900 topic :)

Verwijderd

O jawel hoor.
en dat ligt er gewoon aan hoe snel het programma van de ene naar de andere track skipt.
Nee dus.

Als je me niet gelooft:Wikipedia: Gapless playback
tim301292 schreef op zondag 16 januari 2011 @ 23:39:
Oh mooi! Ik durf het bijna niet te vragen, maar weet je ook toevallig of er een music player is met gapless playback voor Nokia N900? Of word ik dan gelijk doorverwezen naar het grote N900 topic :)
http://www.google.com/?q=n900+gapless+playback
Let met Google that for you linkjes zijn kinderachtig. Laat die in het vervolg achterwege. :/

[ Voor 38% gewijzigd door pasta op 17-01-2011 01:16 ]

• Room42
  • Niet online
tim301292 schreef op zondag 16 januari 2011 @ 23:39:
Eerder naar [google=N900 gapless], want je bent niet de enige ;)

• tim301292
Ok, op het eerste gezicht ziet het er somber uit :( Jammer, het is zo'n goeie mix (Daft Punk - Alive)

• Room42
  • Niet online
Ik zie het, ja. Je zou ze nog achter elkaar kunnen plakken om zo je eigen gapless mix te maken.

• tim301292
Slim... Doe ik wel met BPM of Virtual DJ ofzo! Bedankt!!
Pagina: 1