Netwerk kaart is kappot toch wil ik graag linux distro draaien om mijn servers aan te sturen dus geen x gewoon een console waar ik mijn nieuwe netwerk kaart straks kan configgen iemand iets?
Verwijderd
Linux == Linux, maakt dus geen hout uit welke linuxdistro je pakt. Ze hebben allemaal bash en een linux-kernel, dus ik snap je vraag niet.
Verder valt er weinig te configureren aan een netwerkkaart (buiten wat driver-opties in /etc/modules.conf of etc/lilo.conf).
Het is gewoon een kwestie van persoonlijke voorkeur (o.a. over de indeling, veiligheid etc) welke distro je pakt. Voor hetgeen jij wil zijn alle distro's geschikt
Verder valt er weinig te configureren aan een netwerkkaart (buiten wat driver-opties in /etc/modules.conf of etc/lilo.conf).
Het is gewoon een kwestie van persoonlijke voorkeur (o.a. over de indeling, veiligheid etc) welke distro je pakt. Voor hetgeen jij wil zijn alle distro's geschikt
Nu snap ik eerlijk gezegd ook niet wat je bedoelt.
(bijna) elke distro heeft de mogelijkheid met rawrite een boot/install.flop te maken.
(bijna) elke distro heeft de mogelijkheid met rawrite een boot/install.flop te maken.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Tiny Linux kun je volledig vanaf diskette installeren!