Ik heb sinds vorige week een nieuwe router (Sitecom). Ik gebruik hem als switch voor een bekabelde verbinding naar mijn desktop boven en een bekabelde verbinding naar mijn media player. O ja, en draadloos naar mijn iPhone. Na wat gestuntel werkte alles naar behoren. Maar een paar dagen later ineens: bam! geen verbinding meer. Ik heb van alles geprobeerd: router gereset, modem gereset, kabels goed aangedrukt etc etc.
Wat werkt er wel?
Mijn iPhone pakt het signaal van de router gewoon op maar krijgt geen internetsignaal. Een kabel rechtstreeks van modem naar desktop werkt wel.
Nu heb ik echt weinig ervaring met netwerken enzo dus ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Ik heb alvast een printscreen van mijn ipconfig voor jullie:

Er staat medium ontkoppeld en DHCP ingeschakeld nee, maar DHCP staat gewoon ingeschakeld in mijn router.
Graag jullie hulp
Wat werkt er wel?
Mijn iPhone pakt het signaal van de router gewoon op maar krijgt geen internetsignaal. Een kabel rechtstreeks van modem naar desktop werkt wel.
Nu heb ik echt weinig ervaring met netwerken enzo dus ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Ik heb alvast een printscreen van mijn ipconfig voor jullie:

Er staat medium ontkoppeld en DHCP ingeschakeld nee, maar DHCP staat gewoon ingeschakeld in mijn router.
Graag jullie hulp