Toon posts:

MP3 speler uit nieuwe conrad boekje, is dat wat?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
/me kreeg vandaag de nieuwe catalogus(je) van Conrad.
Op het "Last-minute actie" blaadje staat op de middelste pagina een MP3 speler met de volgende spec's:
MP3 starterspakket incl. 2x 16 MB multimediacard.
De kleinste MP3-speler ter wereld.
De micro MP3-speler USB-versie incl. 2x 16 MB multimediacard.
Het robuuste lichtgewicht is ongevoelig voor schokkken en biedt een digitaal geluid van cd-kwaliteit. Omvang levering:
2x16MB multimediacard - MMC-schrijf- en leesapparaat - Oortelefoon - EJay-Player MP3 station 1.0. Technische spec.: Voedingsspanning 1,5V= middels 1 potloodbatterij (bijgeleverd). Kleur zilver.
Spec's klinken goed, makkelijk ook dat extra lezertje. Maar oordopjes zullen we niet alles zijn, maar kan zo andere kopen, da's niet zo'n probleem. Wat vinden jullie er van? En dat voor fl. 199!

• the noise
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:09
tja; 2 * 16 mb... als je redelijk wat met het ov gaat, dan kan het handig zijn. anders zou ik er niet aanbeginnen.

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Richard

Kuru Kuru Kururin

RDK_NL heeft yepp met 32MB en hoord ook 500x hetzelfde woon---->werk omdat het veel te weinig is!

20*350ZO45°

Verwijderd

Het is zoieso veel gezeik met een 1.5 volt batterij. Die dingen zijn in no-time op, en ze kosten klauwen met geld. Als er al een smartmedia-slot in gebruik is door een 16mb kaart, is dat ook jammer. Als je een mp3-speler heb, dan kom je er al snel achter dat 32 mb te weinig is. Als je dus een uitbreiding wilt kopen, dan ben je die 16mb kaart kwijt. :(

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-03 11:35
Op woensdag 22 augustus 2001 22:07 schreef mdkiller het volgende:
Het is zoieso veel gezeik met een 1.5 volt batterij. Die dingen zijn in no-time op, en ze kosten klauwen met geld. Als er al een smartmedia-slot in gebruik is door een 16mb kaart, is dat ook jammer. Als je een mp3-speler heb, dan kom je er al snel achter dat 32 mb te weinig is. Als je dus een uitbreiding wilt kopen, dan ben je die 16mb kaart kwijt. :(
ik heb hem ook gezien ja :)

heb besloten het niet te doen omdat:
a. veel te weinig ram (minimaal 128MB)
b. heel duuur ram
c. geen specs van de speler bekend

ik heb nu dus de LEnoxx 2 powerI gekocht, en die roelt best wel :)

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Richard

Kuru Kuru Kururin

Op donderdag 15 maart 2001 19:10 schreef RDK_NL het volgende:
RDK_NL heeft yepp met 32MB en hoord ook 500x hetzelfde woon---->werk omdat het veel te weinig is!
Leuk dat dit topic weer omhoog werd gehaald. MIjn text is wel iets veranderd: "RDK_NL had yepp met 32MB en hoord ook 500x hetzelfde woon---->werk omdat het veel te weinig is!"

Ik heb 'm in de bus laten liggen :'(

20*350ZO45°

• johnwoo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 07:18

johnwoo

3S-GTE

2*16MB is wel erg weinig ja...

[vertelmode aan]
Ik ben nu met een paar vrienden zelf een MP3 spelert aan het bouwen (nee, geen bouwpakketje :P ). We zitten nu te wachten tot de VS1001 (MPEG-decoder) uit de VS binnenkomt. De rest werkt al vrij goed; we kunnen de Atmel die we gebruiken al data van de schijf laten lezen, en de knopjes en het LCD werken ook. Als ie straks af is komt er een schijfje van 2GB ofzo aan, en dan hang ik hem in m'n auto :9

Da's trouwens best leuk, om voor zo'n Atmel AVR te programmeren :) Al je ideeën over herbruikbare en overzichtelijke code overboord gooien, want alles moet in 8K :) Helaas krijgen we daar met geen mogelijkheid een playlist in :( het is alleen maar Vorige of Volgende...
[vertelmode uit]

4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1

Verwijderd

Kunnen er misschien ook grotere smartmediacards in?
Want die dingen kosten tegenwoordig ook helemaal nix meer (gebruik die 64MB gevallen ondertussen als cassettebandjes), en dan is het nog wel leuk!

Verwijderd

Ik heb nou al meer dan een jaar de lenoxx mp3cdspeler en dat ding is gewoon toppie

• winand
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-03 16:29
Laat eens een picje zien van die goedkope Conrad mp3 speler?

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:42

Jag

Deze topic hoort niet in HA.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-03 11:35
Op woensdag 22 augustus 2001 22:47 schreef PsyFlux het volgende:
Kunnen er misschien ook grotere smartmediacards in?
Want die dingen kosten tegenwoordig ook helemaal nix meer (gebruik die 64MB gevallen ondertussen als cassettebandjes), en dan is het nog wel leuk!
smartmedia is nogsteeds vrij duur meende ik

Flashmedia is idd wel flink gezakt in prijs :)

Verwijderd

Op woensdag 22 augustus 2001 23:13 schreef Cutebritney het volgende:

[..]

smartmedia is nogsteeds vrij duur meende ik
Mwah, heb een maandje geleden ofzo twee 64MB kaartjes voor 150 piek gehaald. En nu ze bij Norrod slechts 115 piek zijn op het moment heb ik er eergisteren nog 1tje bijgehaald. Echt ideaal die dingetjes, je moet nog opletten dat je ze niet kwijtraakt. Zo klein zijn ze :P
Pagina: 1