Ik heb een tijdje terug een LG 47LE5500 gekocht. Ik heb deze aangesloten op mijn oude Technics 5.1 versterker. Op deze versterker zit geen digitale (optische of coax) ingang, wel analoog (tulp). Ik heb een digitale HD decoder die via HDMI aangesloten is op TV. Het geluid gaat analoog van decoder naar versterker. Ik heb hier last van lipsynchroon problemen. Het is mogelijk om dit voor een deel in de decoder te corrigeren, echter niet genoeg.
Een ander probleem is dat er geen geluid kan worden weergeven door de versterker als je een film kijkt via usb (in TV). Dit omdat er geen mogelijkheid is om analoog uit de TV te halen. (ook niet via SCART en verloopstekker)
Ik heb daarom besloten om een nieuwe versterker te kopen. Welke receiver raden jullie mij aan?
Mijn vereisten zijn:
-3 HDMI in, 1 uit
-1 optisch
Verder zou ik graag een blu ray speler willen met netwerkaansluiting, compatibiliteit DNLA en met populaire formaten (zoals mkv, avi, flac, dvd) en dergelijke.
Het budget is ongeveer 800 euro voor de twee apparaten.
Alvast bedankt.
Een ander probleem is dat er geen geluid kan worden weergeven door de versterker als je een film kijkt via usb (in TV). Dit omdat er geen mogelijkheid is om analoog uit de TV te halen. (ook niet via SCART en verloopstekker)
Ik heb daarom besloten om een nieuwe versterker te kopen. Welke receiver raden jullie mij aan?
Mijn vereisten zijn:
-3 HDMI in, 1 uit
-1 optisch
Verder zou ik graag een blu ray speler willen met netwerkaansluiting, compatibiliteit DNLA en met populaire formaten (zoals mkv, avi, flac, dvd) en dergelijke.
Het budget is ongeveer 800 euro voor de twee apparaten.
Alvast bedankt.