Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleempje met m'n HTC Desire Z en m'n Nokia CK-7W carkit. Als ik de 2 toestellen met elkaar verbind lijkt alles prima te werken. Dat wil zeggen, de telefoon geeft aan dat de beide apparaten met elkaar verbonden zijn. Als ik de carkit echter wil gebruiken doet ie 't niet.

Als ik op de knop klik van de carkit dan reageert mijn telefoon er niet op. Ik kan dus niet bellen. Ook een inkomend telefoontje komt niet binnen over de carkit. Als ik wederom op de knop druk gebeurt er niets. Ik kan wel gewoon handmatig m'n telefoon opnemen, maar er komt ook dan geen geluid over de autospeakers.

Ik heb geprobeerd om de bluetooth ftp server aan en uit te zetten. Helaas zonder succes. Ook heb ik geprobeerd de verbinding tussen beide apparaten te verbreken en weer opnieuw verbinding te maken. Er komt wel opnieuw een verbinding tot stand maar het probleem blijft helaas bestaan.

Iemand een idee hoe ik dit probleem kan oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jivebunny
  • Registratie: November 2010
  • Niet online

Jivebunny

Fail to plan. Plan to fail.

Ik heb exact hetzelfde probleem op dit moment. Initieel dacht ik het opgelost te hebben door mijn contactpersonen die ik uit gmail, exchange, facebook etc. naar binnen trok op mijn toestel en daarna had laten koppelen, het probleem was. Ik heb toen alles weggeflikkerd (na export te hebben gedaan vanuit gmail), opgeschoond en samengevoegd via excel, en weer geïmporteerd en de sync aangezet. Hierna ging het goed met exact dezelfde carkit, op Android 2.2.1 met HTC Sense. Nadat ik met cyanogenMod ben verder gegaan, heb ik precies hetzelfde probleem dat jij nu beschrijft en nog geen oplossing gevonden. Jij inmiddels wel misschien? Ik ben nu bezig om wederom mijn telefoon op te schonen en hetzelfde te proberen. Ik zal hier mijn bevindingen posten.

Pixel 9 Pro XL | NAS: HP Gen8 e3-1265L v2 16GB 12TB unRAID 6.9.2 | D: Ryzen 5600x 16GB 3000mhz RX 6800 XT MB Acer 27" IPS 144hz | Suzuki Swift 1.2 (2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jivebunny
  • Registratie: November 2010
  • Niet online

Jivebunny

Fail to plan. Plan to fail.

Ik heb het probleem gisteren op kunnen lossen door mijn contacten maar weer eens te backuppen, synchronisatie te stoppen, weg te gooien van de telefoon, Bij te werken in gmail op de computer, en de synchronisatie weer aan te zetten op de telefoon. Daarna kon ik gewoon koppelen aan mijn carkit.

Wat anders gegarandeerd werkt, maar dan moet je niet gehecht zijn aan je gebruikersgegevens, is een factory reset.

Pixel 9 Pro XL | NAS: HP Gen8 e3-1265L v2 16GB 12TB unRAID 6.9.2 | D: Ryzen 5600x 16GB 3000mhz RX 6800 XT MB Acer 27" IPS 144hz | Suzuki Swift 1.2 (2013)