Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Vista] Full install met Upgrade

Pagina: 1
Acties:

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 24-11 20:14
Hallo Tweakers,

Momenteel heb ik nieuwe PC met een Windows Vista Home Basic 32bit installatie.
Nou krijg ik volgende week een Windows 7 Ultimate 64bits *upgrade* disk.

Ik heb op internet dit gevonden:
http://webwereld.nl/nieuw...eerbaar-op--kale--pc.html

Aangezien ik een 32bits versie heb is het niet mogelijk om de upgrade uit te voeren.
Dus wil ik het graag zo proberen met die upgrade-disk om toch een fullinstall te doen voor een windows 7.

Nou is de vraag eigenlijk, als ik de disk in de PC doe, en start vanaf de DVD, is er dan een mogelijkheid om eerst alles van de PC af te gooien, om vervolgens de install te doen op een lege PC?

Want zo staat het beschreven in de bovenstaande link, maar hebben toevallig mensen hier ervaring mee?

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 24-11 20:14
Ja precies, daar had ik inderdaad al wat in gespit. Alleen kan je voordat je begint met de installatie windows vista dan volledig verwijderen? Dus dat je eigenlijk op een lege PC de installatie doet?

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

• pennywiser
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-11 19:01
FrankLe schreef op zondag 16 januari 2011 @ 18:02:
Ja precies, daar had ik inderdaad al wat in gespit. Alleen kan je voordat je begint met de installatie windows vista dan volledig verwijderen? Dus dat je eigenlijk op een lege PC de installatie doet?
Volgens mij idee kan dat. Zelf ook zo gedaan. Eerste wat je moet doen is Win activeren. Anders haalt ie updates binnen die alsnog detecteren dat het om een upgrade gaat. Op zich niet erg, je kan dan alsnog Win er overheen zetten (W7 upgraden met W7) en activeren.

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-11 18:56
je kan met die upgrade disk installeren op een disk waar geen windows op staat ja :)

A wise man's life is based around fuck you