Laptop accu vervangen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Accu van mn laptop is toch wel overleden nu helaas. Na 10min is die compleet leeggetrokken.

Nu zoek ik nieuwe accu ondanks dat die dingen duur zijn maargoed.

Zat te kijken, en zie bij replacedirect de originele (maar niet op voorraad :s ) en alternatieve met 8800 mah (dubbele) voor 10 eu meer (105 t.o. 94) . http://www.replacedirect.....html?search_term=AS07A41

Is zo'n namaak accu aan te raden of niet??

Hoewel ik zojuist ook hier: http://www.topadapters.nl/search/?q=AS07A41

accus zie voor de helft van de prijs.. Waar zit de adder onder het gras en welke is aan te raden te kopen.

Laptop: Acer aspire 5738 (Subtype weet k niet)
Accu part nr: AS07A41

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2011 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10-09 07:07
Je kan Chinese meuk proberen. Het is een beetje gokken. De ene heeft een goed type dat net zo goed weer lang mee gaat, de ander heeft troep dat binnen de kortste keren weer versleten is.... Voor de echte betaal je wel meer dan het dubbele, dus tsja, aan jou de keuze of je de gok wilt nemen.

Ik zou het vooral eens via eBay proberen. Replacedirect is echt heel duur soms, de andere shop is dus al goedkoper, maar ook die zal nog een leuk zakcentje overhouden aan het importeren van goedkope Chinese accu's. Zelf op eBay bij de Chinees zelf loont dan wel.

[ Voor 52% gewijzigd door GENETX op 16-01-2011 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:31
GENETX schreef op zondag 16 januari 2011 @ 17:04:
Je kan Chinese meuk proberen. Het is een beetje gokken. De ene heeft een goed type dat net zo goed weer lang mee gaat, de ander heeft troep dat binnen de kortste keren weer versleten is.... Voor de echte betaal je wel emer dan het dubbele, dus tsja, aan jou de keuze of je de gok wilt nemen.
Dat zal bij ReplaceDirect wel meevallen denk ik.

Het wordt een ander verhaal als je een goedkope accu van eBay haalt, want daar zit wel troep tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoef ook niet per se de dubbbele capaciteit te hebben, dat ding wordt dan nog dikker ook zie ik. En dat zal wel een bobbel onder je laptop geven wat nou ook niet bepaald handig gaat werken (Lijkt me).

En ebay en china, kan , maar eigenlijk niet bar veel zin maand te wachten op accu uit china zonder dat ik ook al zeker weet dat het beetje goed werkt.

Moet gwn een goede accu hebben.. Die topadapters zal dus idd ook vast handelen via China andersk an die niet zo goedkoop zijn. Maar als RD ook via china handelt met die alternatieve accu van 105, make ze mooie winst vergeleken met topadapters (74 eu).

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2011 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croontje
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-07 00:34
Ik heb onlangs op ebay een batterij gekocht en ben er tevreden over. Heb ze nog niet zo lang maar men acer gaat nu een 6 a 7 uur mee :o Waarschijnlijk geluk gehad :)
Misschien dat hij uw batterij ook verkoopt

http://cgi.ebay.co.uk/ws/...iewItem&item=190463681200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zit ook die van mij bij bij zijn shop inderdaad. Alleen accepteert die (Zoals vele andere @ebay) geen gewone bankoverschrijving wat nogal irritant is sinds ik geen paypal heb (en niet kan krijgen, PP heb mn rekeningnr geblokkeerd).

Ook even op part nr gezocht maar allen geen bankoverschrijving voor zover ik zie :p. Dus dat wordt niets.. Doe mij maar normale shop dan via iDeal :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2011 17:56 ]

Pagina: 1