Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Logitech g700 probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mijn Logitech G700 goed aangeloten en de laatste setpoind drivers.
Alleen ondervind ik een probleem bij de selheid van de aanwijzers.
Als ik met de muis naar boven toe beweeg gaat dit langzamer dan als ik naar de zij toe
beweeg. Ik denk dat dit heeft te maken met breedbeeld. Weet iemand hier een oplossing voor dat
de beweging van de muis alle kanten op even snel gaat?
De g5 had dit niet geloof ik?

• Spaiker
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 28-11 13:28
Je kan in je setpoint programma/drivers de snelheden van de Y-axis en X-axis instellen geloof ik.
Ik zou zeggen, prul er een beetje mee ;)

Verwijderd

Topicstarter
Jah dat kan maar ik wil de snelheid even snel houden daar mee. Het hoord zeg maar niet sneller te zijn zijwaards bewegen vergeleken met naar boven bewegen, of het is mij nooit opgevallen?. De g5 had dit ook niet en hierbij hoefde ik dit niet zelf in te stellen.

• Spaiker
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 28-11 13:28
Ja, dan stel je diegene die wat trager moet, of die te snel gaat, in naar hoe snel je dat wilt?
Kan een conflict met software zijn, indien je die van de g5 er niet afgegooid hebt.

Verwijderd

Topicstarter
De g5 setpoint heb ik er eerst wel afgegooid. Zal hem nog eens opnieuw installeren.
Of is het standaatd dat bij 1920x1080 breedbeeld naar boven toe altijd langzamer gaat dan opzij bewegen.
Mischien dat oemand hier een andwoord op heeft want dan kan ik nagaan dat het eingelijk geen probleem is?