Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

sind 1 week als ik op downloaden druk van mijn mobiel i.v.m email
dan blijven de mails van de afgelopen dagen binnen komen.
dan zit ik soms wel op 60 oude mails die op mijn ultratouch s8300 binnen haal.
kijk ik op mijn laptop dan zijn het er maar 3 of 4 recente.
misschien heb ik ergens aan een instelling per ongeluk gezeten, maar voor heen liep mijn mobiel altijd syncroom met mijn laptop.

hoe kan ik dit oplossen en zijn er mensen die dit ook hebben gehad.

b.v.d. e.r

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Begin eens met vertellen wat je zelf al hebt geprobeerd om het probleem op te lossen, en wat je vond met de zoekfunctie/Google. Dat wordt hier namelijk van je verwacht.

Verwijderd

Topicstarter
hallo rod

ik heb me mail opnieuw ingesteld maar zonder resultaat en samsung ook gemaild maar dan krijg je een standaard email terug dat je je telefoon een harde reset moet geven.
op google heb ik niks kunnen vinden.

heb verder wel een nieuwe laptop gekregen een sony vaio heb daar ook mijn email ingesteld maar dat staat los van mijn samsung ultratouch.

als er geen oplossing is zal ik toch kijken of ik de telefoon maar ga reseten.

gr
RoD schreef op zondag 16 januari 2011 @ 13:20:
Begin eens met vertellen wat je zelf al hebt geprobeerd om het probleem op te lossen, en wat je vond met de zoekfunctie/Google. Dat wordt hier namelijk van je verwacht.

Verwijderd

Topicstarter
probleem doet zich nog steeds voor

heeft het te maken dat ik nu een nieuwe laptop gekregen heb een sony vaio windows7.

heb daar natuurlijk de mail opnieuw ingesteld op mijn laptop zal hij dan alles bewaren en doorsturen naar mijn mobiel.

iemand idee

Verwijderd

Topicstarter
update

ik heb upc gebeld omtrent dit probleem.
heb ook uitgelegd dat ik een nieuwe laptop gekocht heb met windows 7 en windows mail erop
nu zij die jongen tegen mij van upc (ben het even kwijt) dat het aan de instellingen ligt van je mail adres op je laptop en moet daar bij opties iets uitvinken anders blijven die mails op je mobiel komen.
hij kon ook zien dat ik sinds die 2 weken dat er 47 mails waren binnen gekomen op mijn webmail van upc

weet iemand ook wat ik uit moet vinken ander zit ik weer 25 minuten aan de telefoon.

bvd

Verwijderd

Topicstarter
hallo

ik ben eruit.

zal even uitleggen waar het aan lag

je start je windows live mail

je gaat naar je account

dan klik je op eigenschappen

dan tabje geavanceerd

en vink je (een kopie van de berichten server achterlaten) uit

en dat was het