Dell 1704FPV waar nog te koop?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martine
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Sinds begin 2006 heb ik een twee Dell 1704FPV monitoren naast mijn Dell 2005 widescreen staan, aan beide kanten staat dus een 17 inch monitor. Alle monitoren zijn precies even hoog dus een prachtige setup die al jaren prima voldoet.

Alleen nu is een 17 inch monitor kapot, hij doet helemaal niets meer. Geen lampje, geen piepje, stinkt niet.. Andere voedingskabel heb ik al geprobeerd, maar zo te zien is hij echt dood. :'(

Om nu een andere monitor bij te kopen is ook mogelijk, maar dan wil ik ook wat groter en direct naar een mooie grote set, naar de 24 of 26 inch, alleen dan blijf ik met twee werkende monitoren zitten. Die wegmikken? Wegwerpmaatschappij :+

Wie heeft nog een mooie en goede Dell 1704FPV monitor staan en wil hem verkopen of zal ik gewoon voor een nieuwe set gaan? Wat vinden de mede-tweakers?

Afbeeldingslocatie: http://i56.tinypic.com/2yxf1xl.jpg

[ Voor 0% gewijzigd door Martine op 15-01-2011 22:52 . Reden: jaar 2006 toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joosd
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-08 14:21
niet realistisch qua prijs maar.
klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
€105 is inderdaad beetje duur, als hij veel gebruikt is zou ik er niet meer dan €50 à €60 voor geven. Ik denk dat het erg lastig wordt om nog zo'n scherm voor een beetje redelijke prijs te krijgen. Maar een nieuwe set is inderdaad nogal overdreven, want voor die twee schermen die nog werken zal je niet heel veel vangen, dus dan is het in één keer wel een erg prijzige investering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op http://tweakers.net/aanbod kun je een advertentie plaatsen dat je een dergelijke monitor zoekt. Ook kun je de bekende tweedehands sites afstruinen. Of kijken naar een nieuwe monitor die dezelfde hoogte heeft.

Wil je iets nieuws en heb je nog 1400 euro liggen dan is deze set 23 inch 1080p monitoren misschien iets voor je. pricewatch: Samsung MD230X3
Afbeeldingslocatie: http://penta.com.au/images/1274966574.jpeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martine
  • Niet online
Dat is wel een hele lekkere setup, alleen een beetje teveel van het goede.. :9
Verwijderd schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 23:44:
Op http://tweakers.net/aanbod kun je een advertentie plaatsen dat je een dergelijke monitor zoekt. Ook kun je de bekende tweedehands sites afstruinen. Of kijken naar een nieuwe monitor die dezelfde hoogte heeft. [...]
Voorheen had ik Windows XP draaien, had ik een oude pci videokaart erin, toen ik oktober 2010 naar Windows 7 ging kon ik nergens drivers voor dat oude kaartje uit het jaar 1800 vinden. Dus toen heb ik een Matrox M9138 LP PCIe x16 TripleHead voor 315,- euro gekocht.

Maar on nu een andere monitor erbij te nemen lijkt me niet echt goed gaan, nu heb ik bijna allemaal dezelfde schermen. Je kijkt steeds van scherm naar scherm, als je een heel ander scherm hebt dan moeten je ogen steeds weer wennen wat vermoeiend is.

Ik zal even een advertentie op /aanbod plaatsen, afwachten...

Stomme monitor, maar die andere moet het ook bijna begeven want ik heb ze tegelijk gekocht. 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door Martine op 16-01-2011 00:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Lijkt me eerder een waardeloze setup, zo duur en dan nog steeds TN. Dan kan je beter 3x Dell U2311H kopen, dan ben je voor minder dan de helft klaar. Je hebt dan wel een minder mooie voet en bredere randen rondom de panelen, maar je bent een stuk goedkoper uit en je hebt dan tenminste geen TN met die waardeloze kijkhoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• significant
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online
Deze schermen zijn en masse aanwezig op de TU/e (afgaande op het uiterlijk). Bel eens naar de dienst ICT daar of ze iets voor je kunnen betekenen?
Nooit geschoten = altijd mis.

Je set-up is gewoon ok, alleen die kapotte monitor is spijtig. Zou daar mijn geld op in zetten, vervanging van 3 monitoren is toch erg prijzig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snoos
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-08 13:02
Wat je ook kan proberen is deze monitor open te schroeven en te zoeken naar een zekering.
Aangezien hij echt helemaal niks meer doet kan het hier aanliggen.

Ik heb al 2 monitoren op deze manier kunnen redden.
De vervangende zekeringen haalde ik uit oude 250 watt voedingen.
Zijn kleine ronde buisjes, 2 kanten metaal en in het midden of keramiek of glas

Hopelijk werkt dit ook voor jou scheelt nogal in de portomonee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martine
  • Niet online
Goede tip snoos, maar als een zekering kapot is heeft dat toch meestal een reden? Tsja, open schroeven kan ik natuurlijk altijd proberen, hij is immers toch al stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snoos
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-08 13:02
Ja dat heeft meestal een reden.
Maar er kunnen meerdere oorzaken zijn. Zowel van buiten af als binnen af.
Misschien was het een piek spanning die de zekering deed doorslaan.
En als de zekering weer doorslaat heb je het in ieder geval geprobeerd.
Ik heb hem wel apart( als enige aangesloten) gezet op een geaard stopcontact voor de zekerheid
Bij mij kwamen de zekeringen uit oude niet meer gebruikte voedingen dus ik miste niks als het niet lukte.
Ik kan eventueel hier ook nog wel even kijken of ik er eentje heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

2e hands pc boer : er zit er hier in de stad een die ze volgens mij een tijd geleden had staan.

i3 + moederbord + geheugen kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martine
  • Niet online
Vanavond heb ik via deze advertentie op Tweakers Vraag & Aanbod een Dell 1704FPTs opgehaald, yeah!! *O* Qua uiterlijk is hij precies hetzelfde alleen hij heeft een andere responstijd. Iedereen bedankt voor de fijne reacties.

Bij een koplamp van een auto is het in de meeste gevallen als een stuk is, kun je ze beter direct beide vervangen. Hoop niet als dat bij monitoren ook zo is. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Bij monitoren valt dat risico wel mee, alhoewel het natuurllijk wel kan.

Heb je ze op hetzelfde moment gekocht met evenveel branduren?

i3 + moederbord + geheugen kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martine
  • Niet online
Tegelijk gekocht en ze staan altijd tegelijk aan of uit. Afwachten... ;)
Pagina: 1