Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[xp Pro] Met user rechten tog software installeren.

Pagina: 1
Acties:
  • 169 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik zit met een kleine uitdaging.
Ik heb een laptop met daarop windows XP pro, deze is lid van een domein op dit domein ben ik maar een gewone gebruiker.De Administrator account van de laptop zelf is met een wachtwoord beveiligd. Verder is er een account User met de normale User rechten. Zelf heb ik een account binnen het domein maar heb ik ook alleen maar de rechten van een User.

Nou wil ik zelf wat software installeren maar wil dit niet lukken gezien de rechten.

Weet er iemand een omweg om dit te omzeilen. Ik kan ook lokaal inloggen met User account.
Verder kan ik ook in het computer beheer komen ik kan alleen de rechten van de gebruiker niet aan passen ook niet als ik een nieuw account aanmaak kan ik deze geen admin maken.

Ik hoop dat er hier iemand is die mij kan helpen

• ReZ1987
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:30

Death Knight Zaebor(80), Warlock Thortur (80) en Druid Galithor (80). Retired.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Nee hoor, is vrij simpel op te lossen, alleen niet in het weekend.
Weet er iemand een omweg om dit te omzeilen.
Omzeilen is het verkeerde woord :) .
Ik hoop dat er hier iemand is die mij kan helpen
De systeembeheerder. Er zal een reden zijn om je geen rechten te geven, het is een werklaptop en die is voor werk bedoeld. Als de software daar ook voor bedoeld is, zal je vast en zeker de systeembeheerder kunnen overtuigen, eventueel via de manager. Als het prive is, dan gewoon een privelaptop of computer gebruiken :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Topicstarter
Ja klopt het is ook voor het werk wacht wel netjes tot maandag.
Maar wou snel vooruit.

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
offtopic:
"tog"? Dat méén je niet? :X Ga je mond asjeblieft met groene zeep spoelen :N

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Je kunt beter het beste wachten tot maandag, we gaan je hier niet helpen met het omzeilen van beveiligingen.

Signature

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.