Ik wordt er moedeloos van...
De hardware (nieuw):
Moederbord: Asus P7P55 LX
Processor: Intel Core i5-760
Harde schijven: 2x Western Digital WD10EURS 1tb/
Geheugen: GeIL 4 GB DDR3-1333 Kit
Raid gegevens: Rom v8.9.0.1023 PCH-D wRAID5
Ik heb een Raid0 configuratie, de installatie van Windows 7 Home Premium OEM 64 bits, kan aan het eind van de installatie niet worden voltooid. De installatie is bij "Installatie voltooien..."
Ik krijg dan de volgende error:
"Kan Windows niet configureren om op de hardware van deze computer te kunnen worden uitgevoerd."
Ik krijg ook geen fout code of wat dan ook, dus je kan er helemaal niks mee...
Ik ben de hele avond al opzoek geweest op het internet naar iemand met het zelfde probleem, maar zonder enig succes. Ik ben er vrij zeker van dat het de drivers ligt, of misschien aan de chip, die het hele Raid verhaal aanstuurt, maar daar ga ik vooralsnog niet vanuit.
De installatie is inmiddels 3x afgebroken, met dezelfde error. Ik heb verschillende drivers geprobeerd voor de Raid Configuratie, maar het mag niks baten...
Zelfs al de sata poorten veranderd, zonder succes.
Als ik de pc installeer zonder Raid configuratie, draait het goed en krijg ik ook helemaal geen fouten.
Iemand tips waar ik nog naar kan kijken?
De hardware (nieuw):
Moederbord: Asus P7P55 LX
Processor: Intel Core i5-760
Harde schijven: 2x Western Digital WD10EURS 1tb/
Geheugen: GeIL 4 GB DDR3-1333 Kit
Raid gegevens: Rom v8.9.0.1023 PCH-D wRAID5
Ik heb een Raid0 configuratie, de installatie van Windows 7 Home Premium OEM 64 bits, kan aan het eind van de installatie niet worden voltooid. De installatie is bij "Installatie voltooien..."
Ik krijg dan de volgende error:
"Kan Windows niet configureren om op de hardware van deze computer te kunnen worden uitgevoerd."
Ik krijg ook geen fout code of wat dan ook, dus je kan er helemaal niks mee...
Ik ben de hele avond al opzoek geweest op het internet naar iemand met het zelfde probleem, maar zonder enig succes. Ik ben er vrij zeker van dat het de drivers ligt, of misschien aan de chip, die het hele Raid verhaal aanstuurt, maar daar ga ik vooralsnog niet vanuit.
De installatie is inmiddels 3x afgebroken, met dezelfde error. Ik heb verschillende drivers geprobeerd voor de Raid Configuratie, maar het mag niks baten...
Zelfs al de sata poorten veranderd, zonder succes.
Als ik de pc installeer zonder Raid configuratie, draait het goed en krijg ik ook helemaal geen fouten.
Iemand tips waar ik nog naar kan kijken?