Beste Tweakers,
Op zit moment ben ik een website aan het optimaliseren, hierbij wil ik voor de seo de pdf-functie uitschakelen.
Ik wil graag van de query_string (a), (b) maken. (c) moet dus verwijderd worden.
Ik heb de volgende code, maar die werkt niet.
Weet iemand wat ik hier verkeerd heb gedaan? Ter info, de volgenden werken wel, maar dan werkt de pagina niet meer.
Ik denk dat het aan die %1%4, maar ik kan in de apache handleiding niks over die dingen vinden.
Bij voorbaat dank voor alle hulp,
Maarten
Op zit moment ben ik een website aan het optimaliseren, hierbij wil ik voor de seo de pdf-functie uitschakelen.
Ik wil graag van de query_string (a), (b) maken. (c) moet dus verwijderd worden.
code:
1
2
3
| (a) page=shop.pdf_output&showpage=shop.product_details (b) page=shop.product_details (c) shop.pdf_output&showpage= |
Ik heb de volgende code, maar die werkt niet.
code:
1
2
| RewriteCond %{QUERY_STRING} ^(.*)shop\.pdf_output&showpage=(.*)$
RewriteRule ^(.*)$ %{REQUEST_URI}?%1%4 [L,R=301] |
Weet iemand wat ik hier verkeerd heb gedaan? Ter info, de volgenden werken wel, maar dan werkt de pagina niet meer.
code:
1
2
3
4
5
| RewriteCond %{QUERY_STRING} ^(([^&]*&+)*)page=shop\.pdf_output(&+(.*))?$
RewriteRule ^(.*)$ %{REQUEST_URI}?%1%4 [L,R=301]
RewriteCond %{QUERY_STRING} ^(([^&]*&+)*)showpage=shop\.product_details(&+(.*))?$
RewriteRule ^(.*)$ %{REQUEST_URI}?%1%4 [L,R=301] |
Ik denk dat het aan die %1%4, maar ik kan in de apache handleiding niks over die dingen vinden.
Bij voorbaat dank voor alle hulp,
Maarten
[ Voor 8% gewijzigd door maarten03 op 15-01-2011 20:53 ]