Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Lulukai
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 29-11 16:59

Lulukai

God's gift to women

Topicstarter
Nogal cryptische TT. Even de situatie uitleggen. Voor een bepaalde dienst (een 070-nummer) kan er maar 1 keer per maand gebeld worden van 8 tot 12 uur. Er is nogal een grote belangstelling, en slechts 1 iemand kan tegelijk aan de telefoonlijn hangen.

Gevolg: er is zo goed als altijd een bezettoon, en je moet blijven proberen met bellen tot je binnenraakt. Als je lang volhoudt lukt het wel, maar soms ben je zo dus 3 uur kwijt. In ongeveer 9/10 keren hoor je "Deze lijn is niet beschikbaar, controleer of het wel bestaat.", in 1/10 hoor je dan een bezettoon en ongeveer 1/1000 (niet overdreven) geraak je dan binnen.

Wat ik zoek is een manier om automatisch te kunnen bellen. Ik moet daarom niet per sé de eerste zijn om iedereen de loef af te steken, als er een geautomatiseerde oplossing zou bestaan zodat ik niet 3 uur lang moet bellen zou dit al fantastisch zijn. Het mag wel wat geld kosten, paar honderd euro.

Ideaal zou bv. zijn om een systeem te hebben dat elke 10 seconden automatisch ophangt en terugbelt, TENZIJ ik op een knopje duw (bv. als ik de stem hoor). Bijkomende eis is dat het met een SIM-kaart moet werken.

Ik heb zelf al wat gezocht naar war dialers enzo, maar dat is toch niet perfect wat ik zoek. Voorlopig zit ik altijd met 2 gsm's in mijn hand als een gek op te hangen en terug te bellen, eigenlijk heb ik gewoon een aapje nodig dat dit voor mij zou kunnnen doen.

.

• Jim423
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:35
Ik dacht meer aan Skype icm een programma als Automouse ?
Enige wat het je dan kost is Skype tegoed en een eventueel headsetje/mic.

AMD Ryzen 5800X - 32GB DDR4 Corsair RGB - XFX 6900XT - Panasonic HIT 990Wp - AE200L WPB met cv-ondersteuning

• Lulukai

Lulukai

God's gift to women

Topicstarter
Jim423 schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 18:15:
Ik dacht meer aan Skype icm een programma als Automouse ?
Enige wat het je dan kost is Skype tegoed en een eventueel headsetje/mic.
Nummers van Skype zijn volgens mij geblokkeerd, en ik zoek ook iets dat ik parallel met 2-3-4 lijnen tegelijk kan bellen. Ik heb er ook al aan gedacht, maar het is niet helemaal efficiënt.

.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:35

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Welke bedrijf heeft ooit bedacht op zo'n lijn maar 1x per maand open te gooien voor 4 uurtjes?

Op de ouderwetse manier met inbelmodems heb je aardig wat software gehad, telefoon er tussen en lekker laten draaien.

Vroeger voor VoIP had ik VoiceDial, die had wel een auto-redial optie.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Herko_ter_Horst
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Lijkt mij een soort wedstrijd/iets waar je wat mee kan verdienen (en blijkbaar flink ook), anders lijkt me dat de TS niet allemaal manieren om vals te spelen aan het bedenken is, die een paar honderd euro mogen kosten.

[ Voor 18% gewijzigd door Herko_ter_Horst op 15-01-2011 18:24 ]

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

• Lulukai

Lulukai

God's gift to women

Topicstarter
SinergyX schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 18:20:
Welke bedrijf heeft ooit bedacht op zo'n lijn maar 1x per maand open te gooien voor 4 uurtjes?

Op de ouderwetse manier met inbelmodems heb je aardig wat software gehad, telefoon er tussen en lekker laten draaien.

Vroeger voor VoIP had ik VoiceDial, die had wel een auto-redial optie.
Mogelijkheden genoeg, jeugdwerking of kinderopvang die maar een beperkt aantal kinderen kunnen ontvangen.

.

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-11 09:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

"there is a app for it"? aangezien het op een mobiele telefoon moet gaan?

zoiets:

autorecall

http://www.appbrain.com/a...redial/com.utility.recall

maar daar moet je uiteraard wel een relatief dure smartphone voor hebben.

[ Voor 18% gewijzigd door leuk_he op 15-01-2011 18:26 ]

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Verwijderd

Of iemand stalken of automagisch naar een duur 06 laten bellen.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2011 18:26 ]

• asmi
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
ruyckske schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 18:11:
Wat ik zoek is een manier om automatisch te kunnen bellen.
Het is handiger om je bier voortaan bij de supermarkt of bij de slijter te kopen.

• AtRi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:58
Het hele verhaal kwam me al bekend voor:
Automatisch terugbellen bij bezettoon
Pagina: 1