klikken op a href werkt niet a onclick werkt wel?

Pagina: 1
Acties:
  • 205 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricBruggema
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-08 11:22
Dag allemaal,

Normaal vogel ik zelf liefst mijn dingetjes uit en probeer mijn probleem op te lossen op andere fora of via mijn contacten maar dit keer kom ik er totaal niet uit!

Het probleem:
Voor een site die ik aan het ontwikkelen ben heb ik een 'menu' die pas zichtbaar is als de gebruiker is ingelogd, dit menu is op basis van fieldset opgezet (door een betaalde slicer), echter werken linkjes op basis van a href niet maar wel op basis van a onclick?

Wat heb ik geprobeerd?
Meerdere dagen Google lastig vallen en zoeken naar mensen met zelfde soort problemen maar helaas lijk ik hier iets nieuws gevonden te hebben, ook de z-index aanpassen werkt voor geen meter.

Getest heb ik dit alles in IE7 & IE8 en Chrome en natuurlijk mijn lap code door de w3c validator gehaald en had maar 1 warning. (geen echte fout zeg maar)

Kan iemand mij vertellen wat ik/de slicer fout heeft gedaan?

Heel vreemd, maar GOT heeft op een of andere manier een inzichtelijke werking dat wanneer ik iets post het opeens op te lossen is, zit gatverdarrie de fout totaal niet inde HTML/CSS maar domweg in 1 stom klein javascript bestandje waar een return false in staat!!!!!!!

Mijn oprechte excusses voor het vervuilen van de GOT database :N

[ Voor 30% gewijzigd door EricBruggema op 15-01-2011 15:55 ]

Dit topic is gesloten.