Ik zit ongetwijfeld in het verkeerde topic, maar dit leek me de beste plaats. Het probleem is als volgt. Ik heb een tweakblog gemaakt, en die (geprobeerd) te binden aan mijn google analytics account. In google analytics heb ik een apart deel gemaakt genaamd: beatboxx.tweakers.net, met alles goed ingesteld. Ik weet hoe analytics werkt, aangezien ik een andere website wel werkend heb via analytics. Op deze pagina heb ik ook mijn analytics code neergeplant, en wel UA-20766284-1. Echter als ik naar google analytics ga, krijg ik de melding "conversie onbekend". Doe ik iets verkeerd, of klopt er gewoon iets niet?
Dat moet gewoon kloppen, maar afaik duurt het soms wel even voordat analytics bijgewerkt is?
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Je hebt gelijk(:. Ik moet gewoon wat meer geduld hebben, hij doet het nu
Anoniem: 58485
Analytics loopt een dag achter. En draait op US times, niet NL tijd.
Maar waarom zou je analytics op je blog loslaten ?

Anoniem: 69767
Omdat het gewoon kanAnoniem: 58485 schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 16:10:
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 15-01-2011 16:15 ]
Waarom niet? Elke view (behalve op je eigen blog) telt, en dat is het enige wat bijgehouden wordt. Dus de view-statistiek bovenaan elke entry zijn niet bepaald accuraat.Anoniem: 58485 schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 16:10:
Analytics loopt een dag achter. En draait op US times, niet NL tijd.
Met Analytics krijg je inzicht in verkeersbronnen (referrers), dus kan je zien vanaf welke pagina's je wordt gelinkt, en je krijgt extragratisj te zien op welke zoektermen jouw blogs worden gevonden.
https://oneerlijkewoz.nl
Het ergste moet nog komen / Het leven is een straf / Een uitgestrekte kwelling van de wieg tot aan het graf
Anoniem: 58485
Ik snap wat je kan met analytics, maar de meervoud van het draaien op je blog op tweakers ontgaat me een beetje.
Pagina: 1