Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Knetterbek van klikken tussen scherm en geluid!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb op mijn computer twee monitoren en drie geluidscomponenten aangesloten. Daarbij wijzig ik meerdere keren om de juiste instelling te krijgen.

Als ik beeld wil hebben op de tweede monitor dan ga ik naar beeldscherminstellingen om het beeld uit te breiden naar het tweede monitor en visa versa voor het uitschakelen.Bij het geluid verander ik het afspelen naar "Als standaard instellen" voor het betreffende geluidscomponent.

Met andere woorden dit werkt prima, maar je bent behoorlijk aan het klikken als je het geluid of beeld wilt veranderen in Windows. Weet iemand hoe je dit handig kan oplossen, bijv: shortcut met instellingen of een tooltje die dit kan wijzigen. Ik heb gezocht op internet, maar ik kon geen goede adviezen vinden.

Alvast bedankt voor jullie hulp.

Groeten,
Robert

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:13

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Welke Windows? 98? Windows 8 pre-alpha pirated bij MS vandaan? Beetje info over je OS mag best wel. Vista en 7 hebben Winkey+P om scherminstelling te wisselen. Voor audio kan je een snelkoppeling op je desktop of je taakbalk zetten direct vanuit het configuratiescherm. Misschien dat er een tool voor bestaat om je audio sneller aan te passen, geen idee.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Als het Win7 is kun je wellicht al wat met de shortcut win + p
Anders even iets als ultramon installeren, volgens mij kun je daar werken met profielen die je via een shortcut kunt wisselen.

Desktop | Server | Laptop