Ervaringen met tanld.nl (Telecom Advies NederLanD)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RwD
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

RwD

kloonikoon

Topicstarter
Gisteren werd ik gebeld door een bedrijf Telecom Advies Nederland (http://tanld.nl) Ik was enigzins geirriteerd dat ze zulke precieze gegevens schijnen te bezitten, maar heb ze mij een email met meer gegevens laten sturen. Daarmee kon ik inloggen en kijken door de aanbiedingen. Ze bieden van een aantal providers abonnementen aan; Hi, KPN, Telfort en Vodafone.

Nu zag ik dat de aanbiedingen op zich helemaal niet slecht zijn, ik kwam op een aantal euro goedkoper per maand uit tov de aanbieders zelf op hun eigen websites. En ik ben geneigd in te gaan op de aanbieding als ik na wat nazoeken niks goedkopers vind.

Echter, ik ken het bedrijf niet, het claimt een dealer van Telecombinatie te zijn, maar ik kan ze niet terug vinden op die website. De aanbiedingen van Telecombinatie zijn voor zover ik kan zien anders. En zoeken op hun naam bij Google levert te veel ongerelateerde resultaten op.

Hoe weet ik echt of ze betrouwbaar zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk80
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-05-2020
Je kan ze ook vinden op tanl.nl , zonder D , hier heb je wat meer resultaten op .
Telecomadvies , de naam , was voorheen bekend als onderdeel van Belcompany/Telefoonkopen ,
alleen lijkt mij dit een ander bedrijf.
Het beste wat je kan doen is contact opnemen met Telecombinatie zelf .

edit : Hier zie je ze op de site van Telecombinatie staan
http://www.telecombinatie.nl/winkel/details/index/view/tanl/

[ Voor 17% gewijzigd door funk80 op 15-01-2011 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RwD
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

RwD

kloonikoon

Topicstarter
Maar dat is niet echt dezelfde zaak. Telecom Advies Nederland heeft nergens hun adres staan, kon het niet vinden. De algemene voorwaarden en andere links onder op de site werken niet. Ik heb post van ze gekregen met een antwoordenveloppe. Netjes dat het een antwoordnummer is, maar dus weer geen exact adres. Maar wel ergens anders dan Doetinchem.

Telecom Advies Nederland
Antwoordnummer 16021
5570 VJ Bergeijk

Ik vind het nog steeds vreemd klinken dus wil graag uitzoeken of dit wel in de haak is. Ook voor anderen die er naar zoeken. Morgen meer naar zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07:40

netblade

Sunrise

Als ik zoek op het nummer van hun KS kom ik uit op :
GSM Stunter BV
De Waterlaat 15
5571 MZ Bergeijk
0497-555091

Het is dus een onderdeel van GSM stunter.

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaco32
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21-09-2024
Maar hoe kan je je registreren dan?
Ik kan het nergens vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jessez
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11-10 22:39
Volgens de KVK zijn CT Business Solutions B.V. & GSM Stunter B.V. onderdeel van CT Inkoop Combinatie B.V. die op zijn beurt weer onderdeel is van Coen's Trading Holding B.V.. Dus Telecom Advies NederLanD maakt daar geen onderdeel van uit
Pagina: 1