Toon posts:

KNIGHT ONLINE GIRAKON

Pagina: 1
Acties:
  • 284 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi
ik ben een nederlandse knight online speler en ik speel op de server Girakon.
Ik heb een lvl 69 mage en ik ga hem 69+ maken.
ik speel samen met nog een nederlandse virned en ik vroeg me af zijn er nog meer nederlandse spelers op girakon?
Ik speel onder de naam XXXvondutch
het zou leuk zijn als er iemand is en ook al ben je low lvl
ik en mn vrienden lvlen je wel !
als je speelt of een nieuw account maakt op de Girakon 1 stuur me dan een berichtje op XXXvondutch en ik help je wel, ik speel heel erg vaak en merendeel van de dag ben ik online.
groeten joey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-10 08:29

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Misschien is het een idee om je post iets verder uit te werken qua achtergrond informatie. Ik heb namelijk geen idee over welke game je het precies hebt. Is het free2play is of kost het een maandelijks bedrag? Wat voor soort MMO is het? Vul je post aan met bijvoorbeeld links naar de game website, misschien screenshotje voor een eerste indruk of een video trailer....

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Er is al een topic hierover: [PC MMORPG]Knight-Online

De laatste keer dat ik het speelde was het behoorlijk gevuld met Turken die geen woord Engels spraken.

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Zoals hierboven staat is er al een algemeen topic over Knight-Online, daar kun je terecht met je vragen en opmerkingen :) Laat je niet afschrikken door de nogal oude laatste post: 'grote topics' zoals die kun je met een gerust hart kicken als je echt iets te melden hebt.

Het is alleen niet de bedoeling om hier alleen maar game-afspraakjes te maken. FULL CAPS in je topictitel zijn ook niet zo fijn.

[ Voor 23% gewijzigd door TheZeroorez op 15-01-2011 14:09 ]

Dit topic is gesloten.