"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic" - Arthur C. Clark
[ Voor 17% gewijzigd door frickY op 15-01-2011 12:44 ]
Als ze hem niet hebben moet je even klantenservice mailen dat ze de naam moeten veranderen van de website: www.bijnaallekabels.nl
[ Voor 77% gewijzigd door NeoMe op 15-01-2011 12:44 ]
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Volgende keer ff verder zoeken dan de neus lang is. kostte me welgeteld 1 minuut.
hier stond ooit een hoop info over wat eens een vet cool wrede configuratie was....
Ik zou hier eens vragen. www.kabeltje.comMenN schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 12:40:
Hallo iedereen,
Ik zoek me al dagen suf op een simpel audiokabeltje. Maar ik kan maar geen winkel in Nederland vinden die het verkoopt.
Dit zoek ik 6,3 mm female stereo to 2x 6,3mm male mono.
Mag ook met 3.5mm jacks zijn.
[afbeelding]
iemand ideeën?
Ze maken zelf kabels in opdracht Kosten vallen reuze mee.
Een paar losse pluggen, stukje draad. 5 minuten solderen, klaar
Wise enough to play the fool
Je leest verkeerd denk ik. hij split nu gewoon stereo uit naar 2X mono. das niet meer dan zoietsfrickY schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 12:43:
Je wilt 2 geluidsbronnen samenvoegen naar 1 utigang? Dat zal inderdaad niet heel veel voorkomen, en denk ook niet dat dat verstandig is.
Doet.............
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Verkrijgbaar bij professionele winkels zoals Bax-shop
Desnoods met een female-female converter er op: http://www2.conrad.nl/goto.php?artikel=734230
[ Voor 17% gewijzigd door kraats op 15-01-2011 14:35 ]
Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?
De foto matcht niet met je beschrijving. Op de foto staan 6,3mm male stereo pluggen.MenN schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 12:40:
Hallo iedereen,
Ik zoek me al dagen suf op een simpel audiokabeltje. Maar ik kan maar geen winkel in Nederland vinden die het verkoopt.
[afbeelding]
iemand ideeën?
Omschrijf even welke functionaliteit die kabel moet hebben. Dit is geen 'simpel audiokabeltje'.
Maar het ebay item van f4stf0rw4rd is precies wat ik zocht. Nu even een mailtje gestuurd of het ook daadwerkelijk een stereo ingang is, en niet 1x mono naar 2x mono.
iig bedankt voor alle reacties
UPDATE: Helaas de ebay found was ook mono naar 2x mono. Gaan we weer door met zoeken.
[ Voor 9% gewijzigd door MenN op 16-01-2011 12:19 ]
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic" - Arthur C. Clark
[ Voor 27% gewijzigd door Caveman op 16-01-2011 20:21 ]
I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !
Eentje van deze:

of deze

en twee van deze:

en je bent klaar.
Onder andere bij kleinspul.nl.
[ Voor 5% gewijzigd door CaptJackSparrow op 16-01-2011 20:22 ]

-----
http://www.tonika.nl/shop/Product.asp?p=AY50200

---
http://www.bax-shop.nl/ja...male/product-details.html

Ik hoop dat dit is wat je zoekt
[ Voor 185% gewijzigd door PBX_g33k op 16-01-2011 20:39 ]
Dit is inderdaad de meest-gebruikte oplossing voor dit probleem.CaptJackSparrow schreef op zondag 16 januari 2011 @ 20:19:
Als je al een verzameling van dergelijk spul als hieronder hebt (zoals ik) heb je misschien al genoeg om het te maken.
Eentje van deze:
[afbeelding]
of deze
[afbeelding]
en twee van deze:
[afbeelding]
en je bent klaar.
Onder andere bij kleinspul.nl.
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

een female kabel van maakt.
Is het niet zo dat indien je de kabel split (stereo => 2x stereo) de mixer zelf het juiste kanaal (links of rechts) uit de 'stekker' haalt? Misschien dat stereo naar stereo makkelijker te vinden is.
Of is een mixer over het algemeen zo slim niet?
[ Voor 8% gewijzigd door kluyze op 16-01-2011 20:37 ]
Deze? (wat dus ook op je plaatje staat) of het omgekeerde, wat in je omschrijving staat.
Die andere staat nog wel in de Conrad catalogus van 2009 die ik voor mij heb liggen, maar het artikel bestaat niet meer volgens Conrad, was bestelnummer 30 21 17 - 13
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
Een stereosignaal op een balanced input (zoals de meeste mixers die hebben) zetten is niet het slimste idee, nee.kluyze schreef op zondag 16 januari 2011 @ 20:36:
De figuur in de TS is stereo => 2x stereo. (afgezien of het nu werkelijk intern aangesloten is)
Is het niet zo dat indien je de kabel split (stereo => 2x stereo) de mixer zelf het juiste kanaal (links of rechts) uit de 'stekker' haalt? Misschien dat stereo naar stereo makkelijker te vinden is.
Of is een mixer over het algemeen zo slim niet?
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Waarom zou je eigenlijk een female to male nodig hebben? Ik neem aan dat je een verloopkabel (male to male) wilt gebruiken om de audio apparaat aan te sluiten??MenN schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 12:40:
Hallo iedereen,
[afbeelding]
iemand ideeën?
Als dat klopt, is het dan niet makkelijker om een male to male insert kabel te gebruiken en dan een verlengkabel (als de insert te kort is).
Ik denk dat ik het juiste product heb gevonden, nu nog een shop vinden die het verkoopt
Klotz Cables.
Cable type: PCU201-Z, Ø 3,8 mm x 7,6 mm
http://www.klotz-ais.com/...207594-5011&ls=e&nocache=

Hier is ie te koop voor 8.1 Eur.
http://www.laconic-record...-adapter/klotz-ays-5.html
[ Voor 28% gewijzigd door PBX_g33k op 16-01-2011 21:06 ]