Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

USB apparaat word niet meer herkend

Pagina: 1
Acties:

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:23
Sinds gisteren deed plotseling mijn (logitech G5) muis het niet meer op mijn laptop.
De lampjes en de laser branden niet meer.
De muis is niet stuk want op de desktop werkt hij wel.

Ik krijg nu ondanks dat de muis is afgekoppeld iedere paar minuten een melding dat een onbekend usb apparaat niet werkt. :|

Nu heb ik natuurlijk gekeken bij apparatenbeheer maar nergens een foutmelding alleen word aangegeven een onbekend apparaat bij usb huub.
Ik heb het Microsoft progje Mats_Run.devices er op los gelaten maar ook die vond niets.

De usb poorten werken verder wel want heb net nog een externe harde schijf aangesloten en die word gewoon herkend. Ik had helaas geen andere usb-muis liggen om die nog even te checken.
Iemand nog tips waar te zoeken om het op te lossen?

Ik heb Vista als OS

• Mattijsken
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:16
Klinkt als een probleem dat ik ook ooit gehad heb op m'n laptop: muizen wilden niet meer, maar USB-sticks en harde schijven wel. Oplossing bij mij was: Laptop uit, stekker eruit, accu eruit, aan/uit-knop even indrukken, accu en stekker er weer in, reboot. Geen idee wat het probleem nu eigenlijk was, maar alles werkte wel weer.

• Artwido
Mattijsken schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 12:04:
Klinkt als een probleem dat ik ook ooit gehad heb op m'n laptop: muizen wilden niet meer, maar USB-sticks en harde schijven wel. Oplossing bij mij was: Laptop uit, stekker eruit, accu eruit, aan/uit-knop even indrukken, accu en stekker er weer in, reboot. Geen idee wat het probleem nu eigenlijk was, maar alles werkte wel weer.
haha. dit kan nooit kwaad om te proberen. Laat je weten of het wel of niet gelukt is.

• Artwido
Ongelovelijk! Het werkt! :D
TNX! voor deze tip _/-\o_

(ik heb btw een Asus laptop)

• BooTB
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 01-11 19:47
Bizar, ik heb dit probleem ook op mijn desktop, zelfde stappen gevolgd maar helaas geen resultaat...toch een bug die met de laatste updates meegegaan is ofzo?:-(

• arvidbeheerder
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:32
Wat Mattijsken voorstelt is je laptop statisch ontladen, heb gemerkt dat die truc wel vaker iets oplost. BooTB, jij zou je bios batterij er is uit kunnen halen en zo je bios resetten (eerst de stroom loskoppelen natuurlijk)
Pagina: 1