Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

XP SP3 Probleem met installatie.....

Pagina: 1
Acties:
  • 156 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal.

Werd doorgestuurd vanaf het IRC kanaal.

Probleem: Ik dacht na een lange tijd weer eens een nieuwe install te doen maar kom er niet uit.

Ik had eerst win 7 geinstalleerd en liep lekker. Alleen was starcraft 2 zo extreem langzaam dat ik toch maar weer xp erop heb gezet.

Het probleem:
Ik heb alle updates geinstalleerd behalve de WGA (validatiecheck). incl SP2
Ik heb via de site van ICT martijn de WGA check uitgeschakeld.

Maar nu krijg ik SP3 er niet op...... De update site van microsoft wil me de wga tool laten installeren...
En als ik de SP3 los download wil hij hem niet installeren....

Pls kan iemand me helpen?

Ik heb ook de nieuwste drivers voor mijn geluidskaart en videokaart geinstalleerd.
Ook directx 9c

Maar nog steeds loopt Starcraft 2 extreem langzaam. Dit terwijl ik hiervoor Starcraft2 goed kon spelen met xp. Ben ik iets vergeten?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2011 23:35 ]

• ExilaaHH
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-11 22:43
Je zou misschien een windows installatie kunnen proberen waarbij SP3 er al bij in zit dan voorkom je dit probleem

Anders zou ik zeggen probeer de installatie nogmaals opnieuw en laat die WGA check eerst nog even zitten installeer eerst de updates en wanneer je denkt dat je klaar bent met de updates gebruik je die WGA check uitschakelaar

Verwijderd

Topicstarter
Heb nog een vraag toegevoegd.

Ik ga dat proberen....Thanx Wordt er gek van!

• ExilaaHH
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-11 22:43
Je zou eerst even kunnen proberen wat ik zojuist aangaf misschien dat dan de snelheid aanzienlijk beter wordt in starcraft 2. :)

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-11 23:49
Wij helpen niet bij het omzeilen van beveiliging en met illegale versies van software.

Het algemeen beleid #verbodencopyright

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Dit topic is gesloten.