Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Internet in mobiele verkoopwagen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een mobiele verkoopwagen waar 3 camera's hangen en aangesloten zijn op een netwerkontvanger. Ook staat er een kassa wat geschikt is voor een netwerkaansluiting.

Mijn vraag is nu het volgende:

Hoe kan ik internet krijgen in mijn mobiele verkoopwagen om de netwerkontvanger van de camera's en de kassa aan te sluiten op het internet.

Ik weet dat er een KPN dongle is maar dit is met USB..Alleen ik heb 2 internet kabels van de kassa en de ontvanger.

Weet iemand hier een oplossing voor ?

Alvast bedankt!

Rick

• Thijs_O
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 25-10 16:43
Er zijn tegenwoordig ook modems/routers te koop met ondersteuning voor 3G. Hier kan je dus een simkaart instoppen voor mobiel internet (die je anders in een dongle hebt zitten). Vervolgens kan je op zo'n modem weer je apparaten met netwerkkabels aansluiten.

Edit: voorbeeld

[ Voor 32% gewijzigd door Thijs_O op 14-01-2011 22:28 ]

Systeempje: [MSI P45 Neo2 - Intel C2Q6600@3.2Ghz - OCZ 4GB PC8000 Platinum - Spinpoint F1 750GB - MSI ATi HD4850 - Cooler Master Real Power M620Watt - Antec Solo Piano Black]

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-11 17:40

DinX

Motormuis

Een router nemen die 3G mogelijkheid heeft ? Draytek heeft dat bijvoorbeeld bij verschillende modellen.

http://www.draytek.co.uk/products/3g_solutions.html

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Verwijderd

Topicstarter
Tnx voor de snelle reactie!

Nooit geweten dat die modems/routers al bestaan! Ik zal eens zoeken op Google!
Verder zijn andere suggesties altijd welkom!

• bartgabriels
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-03-2022
Ik heb zoiets in mijn auto gemonteerd: pricewatch: D-Link DIR-457/E MyPocket 3.5G HSDPA Router

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu deze gevonden na even zoeken op Google:

http://www.redcoon.nl/ind...t_cid/besli/et_lid/besli/

Dus als ik een abo aflsluit bij KPN oid en stop de simkaart in deze router kan ik de kabels aansluiten op deze router ?

• Thijs_O
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 25-10 16:43
Verwijderd schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 22:34:
Ik heb nu deze gevonden na even zoeken op Google:

http://www.redcoon.nl/ind...t_cid/besli/et_lid/besli/

Dus als ik een abo aflsluit bij KPN oid en stop de simkaart in deze router kan ik de kabels aansluiten op deze router ?
Ik dácht dat dat ook met simkaarten ging maar zoals ik het nu begrijp krijg je van KPN dan een USB dongle en die stop je in de USB-poort van dat modem en dan moet het werken. Je kan het nog altijd even checken bij KPN, of zij kunnen bevestigen dat dat werkt. Maar ik ga ervanuit dat je dan klaar bent. :)

Systeempje: [MSI P45 Neo2 - Intel C2Q6600@3.2Ghz - OCZ 4GB PC8000 Platinum - Spinpoint F1 750GB - MSI ATi HD4850 - Cooler Master Real Power M620Watt - Antec Solo Piano Black]

Pagina: 1