M-audio Duo usb

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobesz
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08-09 23:25
Beste medetweakers,

Ik ben een nieuweling in het gebruik van opname apparatuur/software en wil hier graga gebruik van gana maken omdat ik binnenkort klaar ben met mijn studie Podium Techniek Licht/geluid. Nu ben ik onlangs op het volgende apparaat gekomen M-audio Duo usb

Nu is dit een oud model heb ik vernomen (stamt uit 2002/2003) maar ik kan er 1 op de kop tikken voor 50 euro in zeer goede staat.

Nu is mijn vraag, is deze nog compatible met OSX 10.6.6 (de laatste OSX versie dus) Ik heb gezocht op het internet en ook naar de winkel gebeld, maar hun konden mij geen duidelijkheid geven. En is dit een goede interface om voor mij als beginneling (en student met amper geld te besteden) mee te werken?

Iemand ervaring met dit apparaat?

Danku!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor wat ik hier vind op de site van M-Audio is dat de Duo niet ondersteund word onder 10.6. Maar het ligt er natuurlijk ook aan wat voor een DAW je wilt gaan gebruiken want ik weet dat ProTools ook niet onder 10.6 draait dus als je ProTools wilt gaan gebruiken net zo goed terug gaan naar 10.5 waar die interface het wel onder doet.

click de clickerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobesz
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08-09 23:25
Het zal voorlopig even bij garageband blijven :$ Ik kan via een collega ook wel aan cubase komen, misschien dat ik dat dan ook wel doe ;)

Maar je denkt dus dat dit apparaat gewoon werkt onder 10.6 als ik maar geen pro tools gebruik?

Als ik dan voor pro tools ga koop ik waarschijnlijk een mbox2 (als ik ooit geld te besteden heb dan ;)) die wordt standaard ondersteund door OSX