Silverlight plugin werkt niet meer.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandruten
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-05 01:47
Sinds een paar weken geeft de silverlight plugin geen beeld meer in de browser, het beeld blijft gewoon wit of zwart (zie voorbeeld). Een nieuwe installatie van zowel browser als silverlight plugin mocht niet baten. Het komt voor bij sites als Uitzendinggemist en RTL gemist en zowel in Chrome als in IE. Aangezien ik in het buitenland woon is het wel een must om deze te bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 390808

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandruten
  • Laatst online: 05-05 01:47
Bedankt voor deze tip, hierdoor op het idee gekomen om met behulp van CCleaner te kijken of er fouten in het register zijn (Registry Cleaner). Die constateerde een fout in het installatieprogramma van Silverlight, verkeerde koppelingen etc. Na deze gerepareerd te hebben werkt Silverlight naar behoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 390808

mooi om te horen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilf
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online

Wilf

shuo cao cao

Ik heb hetzelfde probleem met Silverlight 4.05 op OS X (10.6.6) zowel in Safari als in FireFox. Silverlight opnieuw installeren is haast onmogelijk. Nergens op één van de silverlight-pagina's ( www.silverlight.net, www.microsoft.com/silverlight ) staat een downloadlink en na lang Googlen vond ik wel www.microsoft.com/getsilverlight maar daar staat slechts "you are running 4.05xxxxxxxx".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenikke
  • Laatst online: 08:55
Wilf schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 15:15:
Ik heb hetzelfde probleem met Silverlight 4.05 op OS X (10.6.6) zowel in Safari als in FireFox. Silverlight opnieuw installeren is haast onmogelijk. Nergens op één van de silverlight-pagina's ( www.silverlight.net, www.microsoft.com/silverlight ) staat een downloadlink en na lang Googlen vond ik wel www.microsoft.com/getsilverlight maar daar staat slechts "you are running 4.05xxxxxxxx".
Silverlight deinstalleren op Mac:
http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkID=98918
(van www.microsoft.com/getsilverlight)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilf
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online

Wilf

shuo cao cao

Dankjewel.

Pfffffffff... ben ik overgestapt op Mac om dit soort contra-intuïtieve tjap niet meer te hoeven meemaken...

Beetje jammer weer, iets te moeten deïnstalleren om iets werkend te krijgen...
Pagina: 1