Ik had op win98 gebruik gemaakt van Waterfall pro, maar nu zit in ik Windows2000 en nu werkt dat niet meer, heeft iemand suggesties voor een ander proggie wat hetzelfde doet als waterfall pro??
Rain 1.0 weet niet of het onder Win2K werkt, maar je processor wordt er zeker kouder van. Het is te downloaden bij www.softseek.com daar heb ik het ook gedownload....
----------------------------------------------------------------------------------
Visit my site: www.overklokken.cjb.net
Onder Win2k heb je geen rain, of waterfall pro meer nodig.. die programma's zijn gemaakt voor win95/98.. zodat je geen idle cycles krijgt.. en je cpu dus minder warm wordt, dit zit al in win2k.. en heb je dergelijke tools dus niet meer nodig..
tbusquet> Dit hoor ik mensen wel vaker zeggen, maar volgens mij werkt de HLT instructie in W2K niet zoals het zou moeten. Wanneer ik mijn systeem draai zonder zo'n programma, worden mijn CPU's rond de 37 graden. Gemeten met MBM4.16. Maar wanneer ik CPU Idle Pro 1.0 installeer en op de achtergrond mee laat draaien is de gem. temperatuur zo'n 30 graden!!! Dat scheelt dus wel ff zo'n 7 graden.