Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[2008] Kerio: Ontvang alle email dubbel*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste,

In een ander topic heb ik enkele vragen gesteld over mijn SBS configuratie.
Maar ik zit ook nog met een heel ander probleem.

Ik heb thuis ook nog een W2k8 installatie met Kerio draaien. Mooi simpel en werkte altijd perfect. Download POP boxen en stuurt email via de KPN SMTP. Alleen nu sinds gisteravond zit hij al mijn email opnieuw naar zichzelf te verturen. (waardoor ik in één dag 40.000 nieuwe emails heb :S).

Als ik in de log files kijk, dan zie ik dit ook gebeuren.

-----------------------------------------
Als ik de gateway verwijder, waardoor hij geen internet meer heeft, stopt hij er ook mee.
Kan hij in een loop raken door een DNS wijziging waar ik mijn domein heb draaien. (oxilion.nl).

Alvast bedankt weer.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Welke versie Kerio? Alle nieuwste updates? Want een mailserver zal niet uit zichzelf alle reeds in mailboxen aanwezige berichten opnieuw aanbieden lijkt me... of het is niet helder uitgelegd.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
sanfranjake schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 19:19:
Welke versie Kerio? Alle nieuwste updates? Want een mailserver zal niet uit zichzelf alle reeds in mailboxen aanwezige berichten opnieuw aanbieden lijkt me... of het is niet helder uitgelegd.
Ik draai versie 7.1.1.

Het gebeurd overigens maar met 1 mail box. Binnen die mailbox lijkt hij gewoon in de loop te zitten.
Hij verstuurd de oudste email tot en met de nieuwe naar zich zelf en blijft hier continue mee door gaan :s