hoe schakel je internet voledig uit op een galaxy s, een vriend van me gebruikt hem prepaid en zn tegoed wordt automatisch leeggetrokken door dat ding.
Applicaties > Instellingen > Draadloos en Netwerk > Mobiele Netwerken > Roaming uitzetten.
Daarnaast is het natuurlijk niet handig om mobile internet in te stellen als je een prepaid kaart hebt.
Daarnaast is het natuurlijk niet handig om mobile internet in te stellen als je een prepaid kaart hebt.
vond ik ook al, maar daar denkt hij anders over.
Bedankt iig
Bedankt iig
Draait hij Android 2.2 (Froyo)? Dan kan ie ook de power-knop lang ingedrukt houden en dan in het menu kiezen om mobiel internet uit te schakelen.
Aan alles komt een eind.
Deze instelling is alleen voor het internet in roaming gebieden, dus in het buitenland.
Laat hem APNDroid installeren, hiermee kan je het totale 3g/umts gebeuren uitzetten..
Laat hem APNDroid installeren, hiermee kan je het totale 3g/umts gebeuren uitzetten..
Of laat het aan de kant van de provider afsluiten. Dat sluit elke verrassing uit.
Roaming is volgens mij alleen buitenland. Als je gegevensverbinding uitschakelt zou hij nooit via mobiel netwerk met internet verbinding moeten maken.
En anders staat het onder het menu > instellingen > Draadloos en netwerken > Mobiele netwerken > Pakketgegevens gebruikenJaapio_B schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 16:47:
Draait hij Android 2.2 (Froyo)? Dan kan ie ook de power-knop lang ingedrukt houden en dan in het menu kiezen om mobiel internet uit te schakelen.
Deze optie uitvinken.
Alleen roaming uitvinken is NIET voldoende. Roaming betekent alleen dataverkeer blokkeren als je op een ander netwerk komt, bijvoorbeeld in het buitenland.
📸Canon EOS 5D IV 🚁DJI Mavic Pro 🏍️Zero SR ⚡Tesla M3 LR 🌡️Daikin US 3.5kW ☀️8815Wp 🔋Marstek Venus-E 5,12 kWh Tweakers PVOutput lijst
Quick Settings of iets soortgelijks gebruiken.
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Pagina: 1