Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edebee
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:18
Ik heb sinds 2 dagen een nieuwe 3gs 8 gb nu valt het me op dat de batterij weg erg snel leeggaat. De eerst dag redelijk veel internet en downloaden dan was hij leeg binnen 14 uur en de 2e dag bijna altijd standbye stand en een paar gesprekken en 15 smsjes dan binnen 14 uur 20% van de batterij.
Is dit normaal of ff langs de winkel terug?
Wifi staat uit maar heb wel 3G aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 05-10 07:46

WhateverSuitsU

Xbox: WhateverSuitsU

Dat is normaal. Eigenschap van iPhone. Boeken volgeschreven hierover (waaronder op tweakers).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-09 22:01
Ze hebben nou eenmaal vrij zware hardware die je iedere dag mag opladen.

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exphy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-07 17:28
ach een chineze namaakbatterij kost je 10eu. Dat valt toch wel goed te doen?

En nu nog een nieuwe 3GS? Bedoel je niet dat je een 2ehandse gekocht hebt, 1tje waarvan misschien de batterij niet meer helemaal lekker is?

"If I drive fast enough at the red light, it'll appear green."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-09 22:01
Exphy schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 14:31:

En nu nog een nieuwe 3GS? Bedoel je niet dat je een 2ehandse gekocht hebt, 1tje waarvan misschien de batterij niet meer helemaal lekker is?
Kan je toch niet verwisselen?

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edebee
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:18
Exphy schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 14:31:

ja is een nieuwe 3 GS weet dat het niet de nieuwste is maar is mijn eerste apple phone , deze was tenminste nog betaalbaar bij een lager abbotje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exphy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-07 17:28
edebee schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 14:34:
[...]

ja is een nieuwe 3 GS weet dat het niet de nieuwste is maar is mijn eerste apple phone , deze was tenminste nog betaalbaar bij een lager abbotje ;)
Ah, zo. Wist niet dat die dingen nog werden geleverd. Maar de 3GS moet je praktisch iedere dag opladen en bij zwaar gebruik is 2 keer op een dag wel handig.

Die eerste zin gaat meer over je spatiegebruik in je TT :P

"If I drive fast enough at the red light, it'll appear green."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 05-10 22:27
met 3G aan en redelijk gebruik moet je zo'n 5-6 uur halen

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelfrikandel
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22-09 19:55
Je kan het verminderen als je van tijd tot tijd ff de apps op de achtergrond afsluit.
Als ik dit niet doe voordat ik ga slapen, is hij helemaal op de volgende ochtend,
waarbij ik met het afsluiten van de apps nog een ruime 50/60% heb 's ochtends...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja dat is wel kut aan de iphone en de meeste smartphones ze vreten de batterij leeg. ik zou best wel een dikker telefoon willen waar de batterij langer mee gaat maarja. crackberry van me zus gaat wel een paar dagen mee. vergeet niet 3g is de groote boos doener ga maar paar dagen zonder 3g met je telefoon. je batterij gaat er iets langer mee. ligt er ook aan wat je doet met je iphone(gamen en films kijken vreten het meeste batterij leeg). je hebt een app dat heet appbox pro daar kan je kijken. hoe lang je batterij mee gaat als je games speelt,video etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelfrikandel
Je kan ook hoesjes kopen met een extra batterij erin...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dylan93
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 03-10 20:17
Exphy schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 14:48:
[...]

Ah, zo. Wist niet dat die dingen nog werden geleverd. Maar de 3GS moet je praktisch iedere dag opladen en bij zwaar gebruik is 2 keer op een dag wel handig.

Die eerste zin gaat meer over je spatiegebruik in je TT :P
Ik laad mijne maar 1x per week op :O

Ik doe dan ook dit:

- WiFi staat alleen aan als ik het gebruik, ik zet het ALTIJD uit als ik het niet gebruik
- 3G staat eigenlijk ALTIJD uit aangezien ik het toch niet gebruik
- Mijn scherm helderheid staat denk ik op 5-10 % van het totaal

Ik zit er zo gemiddeld wel elke dag een app te spelen en ff door de appstore kijken etc, ook is mijne nooit uit en gebruik ik de iPhone als wekker.
Ik laad de iPhone 1x in de week op meestal op woensdag, de hele nacht (vanaf 11 uur 's avonds tot 8 uur 's ochtends)

Ik heb er verder dus geen problemen mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Alekz87 schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 16:33:
met 3G aan en redelijk gebruik moet je zo'n 5-6 uur halen
Lijkt me erg laag geschat. Ik heb 3G & Wifi altijd aan en gebruik hem best veel op een dag. Als ik naar bed ga laad ik hem op en de volgende ochtend kan ie dan weer de hele dag ertegenaan.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dylan93 schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 20:14:
[...]

Ik laad mijne maar 1x per week op :O

Ik doe dan ook dit:

- WiFi staat alleen aan als ik het gebruik, ik zet het ALTIJD uit als ik het niet gebruik
- 3G staat eigenlijk ALTIJD uit aangezien ik het toch niet gebruik
- Mijn scherm helderheid staat denk ik op 5-10 % van het totaal

Ik zit er zo gemiddeld wel elke dag een app te spelen en ff door de appstore kijken etc, ook is mijne nooit uit en gebruik ik de iPhone als wekker.
Ik laad de iPhone 1x in de week op meestal op woensdag, de hele nacht (vanaf 11 uur 's avonds tot 8 uur 's ochtends)

Ik heb er verder dus geen problemen mee :)
Goed voorbeeld van iemand die een smartphone heeft en nooit/zelden gebruikt maakt van de functionaliteiten ervan. Je had minimaal 600 euro kunnen besparen en een nokkia 3310 kunnen aanschaffen, batterij gaat makkelijk een weekje of 2 mee :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chief
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10:53
Hehe, ik heb alleen Wifi aan als ik het gebruik maar 3G staat altijd aan. Moet iedere avond opladen bij normaal gebruik. (tijdelijk) uitzetten van 3G helpt enorm maar dan moet je elke keer weer aanzetten als je wilt surfen of zo. Ook zo k**

Ik kwam, ik zag, ik ging er keihard vandoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dylan93
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 03-10 20:17
Chief-XL schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 07:47:
Hehe, ik heb alleen Wifi aan als ik het gebruik maar 3G staat altijd aan. Moet iedere avond opladen bij normaal gebruik. (tijdelijk) uitzetten van 3G helpt enorm maar dan moet je elke keer weer aanzetten als je wilt surfen of zo. Ook zo k**
Nope, want ik vind de Apps wel leuk en ik vind het opzich een fijne telefoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelfrikandel
Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 04:29:
Goed voorbeeld van iemand die een smartphone heeft en nooit/zelden gebruikt maakt van de functionaliteiten ervan. Je had minimaal 600 euro kunnen besparen en een nokkia 3310 kunnen aanschaffen, batterij gaat makkelijk een weekje of 2 mee :+
Er zijn ook nog mensen die het voor de "looks" doen, en het zal ook niet zo zijn dat als je een iPhone hebt je nooit apps gebruikt, wat bij een 3310 toch echt wel het geval is. Verder bij de nokia zou ik toch al gauw een touchscreen, camera, muziek enzovoorts missen... Beetje overstatement miss?! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
De batterij van de 3GS is inderdaad te snel leeg. Daarom laad ik hem elke nacht standaard op en weet ik zeker dat ik nooit met een lege batterij zit. :)
Pagina: 1