Geluidskaart driver voor windows 7

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik wil mijn geluidskaart updaten met de laatste drivers. Maar als ik de driver download kan hij hem niet installeren omdat hij niet op Windows 7 kan worden geïnstalleerd..
Ik heb een onboard geluidskaart. Mijn moederbord is een P4P800 SE.

Ik heb al gekeken op de website van Asus maar daar kan ik ook niet de driver vinden voor windows 7. Wel kan ik er een vinden voor Windows XP, maar ik wil hem voor Windows 7.

Weet iemand hoe ik de driver kan installeren op windows 7?

Gr.
Bijveld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:19

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Da's gewoon een standaard Realtek (ik heb ook een P4P800 SE). DUik even de realtek site op, dikke kans dat ie daar gewoon staat :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wagenveld
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Hier staat dat het een Analog Devices AD1985 is? Bij mijn weten moet Windows Update die gewoon kunnen vinden, heb je dat ook geprobeerd?
Verder, W7 x86 of x64?

Hier staat een mogelijke oplossing:
http://www.sevenforums.co...x-ad1888-2.html#post30990

[ Voor 21% gewijzigd door wagenveld op 14-01-2011 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starke
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-09 16:28
wagenveld schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 13:25:
Hier staat dat het een Analog Devices AD1985 is? Bij mijn weten moet Windows Update die gewoon kunnen vinden, heb je dat ook geprobeerd?
Verder, W7 x86 of x64?
Analog devices AC'97 => Oude realtek driver die gebruikt werd voor de realtek HD driver.

Vanaf de realtek site zijn zoals aangegeven deze te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oke dank je wel. Ik heb de drivers nu geinstalleerd. Maar ik krijg alleen geluid uit mijn linker box niet uit mijn rechter box... Is dit te verhelpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:19

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Verwijderd schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 15:27:
Oke dank je wel. Ik heb de drivers nu geinstalleerd. Maar ik krijg alleen geluid uit mijn linker box niet uit mijn rechter box... Is dit te verhelpen?
Vast wel, maar zolang je niet aangeeft wat je zefl al geprobeerd hebt kunnen wij je daar niet mee helpen :)
Kan softwarematig zijn, kan een kabeltje zijn dat niet goed in de PC steekt, etc.
Dus probeer zelf het e.e.a., drop dat hier, en dan kunnen we meer :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oke, ik heb de boxen gisteren gekocht. Ik heb alle kabeltjes goed na gekeken. Op een andere computer doen ze het wel alle twee.
En ik heb zojuist de driver geinstalleerd voor mijn onboard geluidskaart. (Misschien niet de goede, maar ik kon er helemaal geen andere vinden die voor W7 ook goed werkt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het is opgelost, in een keer deed de rechter box het weer. Wird...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wie kan mij helpen ik heb een oude medion desktop waar XP op stond helemaal leeg gehaald en windows 7 erop gezet maar nu werkt mijn geluidskaart niet meer,heb op de site van van medion geweest maar die hebben niets.
Het gaat om een moederbord ms 7091 met een gecombineerde geluidskaart met scart en s video aansluiting.
Merk van de geluidskaart is Creatix saa7134 hybrid capture device.
Daaronder staat High definition audio apparaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvMp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 00:03:
wie kan mij helpen ik heb een oude medion desktop waar XP op stond helemaal leeg gehaald en windows 7 erop gezet maar nu werkt mijn geluidskaart niet meer,heb op de site van van medion geweest maar die hebben niets.
Het gaat om een moederbord ms 7091 met een gecombineerde geluidskaart met scart en s video aansluiting.
Merk van de geluidskaart is Creatix saa7134 hybrid capture device.
Daaronder staat High definition audio apparaat.
Standaard Realtek audiodriver al eens geprobeerd? Grote kans dat die werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Realtek heb ik al geprobeert maar werkt niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik de drivers laat updaten zet hij ze wel neer maar er komt geen geluid.
Bij de high ddfinition audio apparaat een geel driehoekje staan met een vraagteken
Pagina: 1