(OCCG)Elements

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Elements Online Collectable Card Game

Onlangs kreeg ik van een vriend deze OCCG doorgespeeld.
Ja die naam heb ik maar even te plekke verzonnen want ik wist niet wat voor andere tag ik hieraan moest koppelen.

Voor alle mensen die Magic, Pokemon, World of Warcraft of wart voor andere cardgame heeft gespeeld, is dit misschien een leuk online spel.
Het is compleet gratis.

De basis van het spel is simpel er zijn verschillende elementen waaruit je een kaartendeck kan maken van 30 tot 60 kaarten

Je kan tegen de computer spelen en hierdoor geld verdienen om nieuwe kaarten te krijgen.
Tevens kan je rare en zelfs upgraded kaarten winnen van de hogere ai lvls.

Al je kaarten kan je binnen dit spel upgraden voor een lading credits. Dit zal ervoor zorgen dat ze of goedkoper zijn om te spelen of meer schade doen of het effect word vergroot.

Ook kan je random PVP spelen met en zonder restricted decks.
En je kan natuurlijk vrienden uitdagen.

Linkjes
Elements The Game
Elements Wiki / Erg handige site alle kaarten staan erop en tevens een hele hoop voorbeel decks

Tips

- Met al je leven winnen verdubbelt het aantal credits wat je krijgt.
- Met meer als het standaard leven 100 winnen krijg je NOGMEER credits.
- Maak de questline af aan het einde mag je zelf een kleur wapen na keuze kiezen.
- Tegen Top50 spelen kan erg lucratief zijn. Een aantal van de topspelers heeft namelijk zogenoemde farmdecks gemaakt. Hieruit kan je makkelijk wapens en andere goodies winnen.
- Probeer aan het begin je te concentreren op snelheid. Bijvoorbeeld een snel zwart deck kan je goed gebruiken om lvl 3s te farmen. Hierdoor krijg je 3 spins als je wint om nieuwe kaarten te winnen. Deze kan je verkopen voor geld om andere kaarten te upgraden of je kan ze gebruiken.
- Spins zijn belangrijk klik ze nooit weg. Sommige kaarten kan je alleen door spins winnen.
- Bij lvl 5 en hoger kan je upgraded cards winnen. Werk hierna toe. Ze zijn erg goed voor een deck of je kan ze verkopen om sneller je eigen gebruikte kaarten te upgraden.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2011 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 20:25

PromWarMachine

Forsaken Archer

Best een leuk spel. Heb meteen twee accounts aangemaakt. Een voor Fire, zoals een tutorial op de Wiki aanraadde en een voor Aether om zelf mee te kloten. :)

Met de Aether gaat het vrij aardig. Tijdens het farmen voor de 150 punten heb ik nu 21 wins en 7 losses.
De Fire vond ik wat uitdagender. Daar ligt m'n win/loss niet zo goed, maar dat kan ook komen, omdat ik er toen nog helemaal niets van wist natuurlijk!

Nu zou ik 6000 coins moeten gaan verzamelen om een rainbow deck te maken om level 5s te kunnen beaten, maar dat valt tegen. Geduld is een schone zaak zullen we maar zeggen.

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
PromWarMachine schreef op zondag 16 januari 2011 @ 12:23:
Best een leuk spel. Heb meteen twee accounts aangemaakt. Een voor Fire, zoals een tutorial op de Wiki aanraadde en een voor Aether om zelf mee te kloten. :)

Met de Aether gaat het vrij aardig. Tijdens het farmen voor de 150 punten heb ik nu 21 wins en 7 losses.
De Fire vond ik wat uitdagender. Daar ligt m'n win/loss niet zo goed, maar dat kan ook komen, omdat ik er toen nog helemaal niets van wist natuurlijk!

Nu zou ik 6000 coins moeten gaan verzamelen om een rainbow deck te maken om level 5s te kunnen beaten, maar dat valt tegen. Geduld is een schone zaak zullen we maar zeggen.
het rainbow deck wat ik heb gemaakt koste niet geupgrade maar 3000 tot 3500
zal het plaatje hiervan later/morgen posten voor je

tevens kan ik je aanraden om je decks op 1 account te maken.
En voor lvl 3s en top50 te farmen raad ik toch echt een dragon zwart deck aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Bedoel je dit deck om level 3s mee te farmen Semmy?

Dit is het huidige deck waar ik zo'n 70% mee win.
Die is in ieder geval vrij goedkoop. Dat darkness deck dat ik hierboven link wil ik ook wel hebben, maar die kost weer 1608. Zoveel coins heb ik momenteel bij lange na niet. 'k Heb wel een paar kaarten die ik voor 150 kan verkopen, maar dat klinkt als een slecht idee. Eternity enzo. :P

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/cauPQv0FvWuaQ1ghOPuaC2js/full.jpg
code:
1
5f0 5f0 5f0 5f0 5f0 5f0 5f0 5f0 5f0 5f0 5f1 5f1 5f2 5f2 5f6 5f8 5f9 5f9 5f9 5f9 5f9 5fc 5fc 5fc 5fc 5fc 5fc 5l9 5l9 5l9 61p 61p

[ Voor 13% gewijzigd door PromWarMachine op 17-01-2011 00:46 ]

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wapens enzo kan je verkopen.
Hou er wel rekening mee dat je ze moet winnen en niet kan kopen op de bazaar.

Zelf heb ik ze allemaal verkocht om mijn rainbow deck te kunnen maken en upgraden.

Heb nu geloof ik 25 van de 60 kaarten uit mijn rainbow deck geupgrade.
Vanmiddag zal ik hem posten met een kleine uitleg.

En ik bedoelde de zwarte variant.
Aangezien daar devourers inzitten waardoon je tegenstander zijn quantum niet krijgt.
Als je er dragons devourers steals en drain lifes in dit dan is het een erg snel deck.
Zul je rond de 75 tot 80% zitten.
Naar wat ik hoorde is hij geupgrade nog sterker.
Net een paar goede potjes gehad. upgraded hourglass gewonnen (electrum hourglass) en een andere upgraded card die ik voor 1164 kon verpatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Verwijderd schreef op maandag 17 januari 2011 @ 06:36:
Wapens enzo kan je verkopen.
Hou er wel rekening mee dat je ze moet winnen en niet kan kopen op de bazaar.

Zelf heb ik ze allemaal verkocht om mijn rainbow deck te kunnen maken en upgraden.

Heb nu geloof ik 25 van de 60 kaarten uit mijn rainbow deck geupgrade.
Vanmiddag zal ik hem posten met een kleine uitleg.

En ik bedoelde de zwarte variant.
Aangezien daar devourers inzitten waardoon je tegenstander zijn quantum niet krijgt.
Als je er dragons devourers steals en drain lifes in dit dan is het een erg snel deck.
Zul je rond de 75 tot 80% zitten.
Naar wat ik hoorde is hij geupgrade nog sterker.
Net een paar goede potjes gehad. upgraded hourglass gewonnen (electrum hourglass) en een andere upgraded card die ik voor 1164 kon verpatsen.
Dat rainbowdeck kan ik toch nog niet betalen.
Ben meer geïnteresseerd in die "zwarte variant" van het deck dat ik hierboven linkte.

Je moet weten dat ik er eergister mee begonnen ben en dat ik alleen maar wat informatie uit de wiki heb gehaald, dus voorbeelden zouden erg sprekend zijn. :)
'k Heb 1000 coins gefarmd, dus als ik daarmee dat black deck kan maken, zou dat fijn zijn. Het lijkt me een leuke speelstijl met die steals.

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hier mijn huidige rainbow deck.
Als je hem non upgraded doet dat speelt hij al erg lekker

Afbeeldingslocatie: http://img703.imageshack.us/img703/3030/elementsrainbow.jpg

En hierbij het zwarte deckje ik speelde hem zelf wel een beetje anders
ik had de liquid shadows eruit gelaten en 1 drain life minder
Afbeeldingslocatie: http://elementswiki.co.cc/wp-content/uploads/elements12.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Dat deck wint best vaak. Ook in PVP.
Heb hem precies zo gemaaktk. Die Liquid Shadow bevalt me wel. Daar kun je de opponent echt hard mee irriteren.

Phoenixes die niet meer te reviven zijn.
Irritante wezens die zichzelf niet meer kopieren.
Hourglasses die geen units meer trekken.
Veelzijdig en leuk.

Verder is Steal de bom. Hoeveel leuke dingen ik al niet gestealed heb, haha.

Sta nu op 170-65 ofzo, bijna 3:1 dus.
Helemaal als je de beginfaalheid er af haalt.

Semmy, wat is jouw nickname eigenlijk?
Verder heb ik je toegevoegd @ MSN, misschien kunnen we wat fixed PvP'en :)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
PromWarMachine schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 12:36:
Dat deck wint best vaak. Ook in PVP.
Heb hem precies zo gemaaktk. Die Liquid Shadow bevalt me wel. Daar kun je de opponent echt hard mee irriteren.

Phoenixes die niet meer te reviven zijn.
Irritante wezens die zichzelf niet meer kopieren.
Hourglasses die geen units meer trekken.
Veelzijdig en leuk.

Verder is Steal de bom. Hoeveel leuke dingen ik al niet gestealed heb, haha.

Sta nu op 170-65 ofzo, bijna 3:1 dus.
Helemaal als je de beginfaalheid er af haalt.

Semmy, wat is jouw nickname eigenlijk?
Verder heb ik je toegevoegd @ MSN, misschien kunnen we wat fixed PvP'en :)
momenteel niet zo heel veel tijd.
En mijn ratio ziet er veel slechter uit maar ik ben ook erg druk bezig met die lvl 5s farmen.
Pagina: 1