Toon posts:

Tablet pc (ipad)

Pagina: 1
Acties:
  • 159 views

Verwijderd

Topicstarter
Goedemoregn,

ik weet niet of ik het hier goed post maar ik ben dus op zoek naar een vervager van de ipad, Ik heb een buget van ongeveer 200euro en wil hiervoor een tablet ipad aanschaffen, ik heb er al wel een aantal gezien op MP maar weet niet welek ik moet nemen?

Hebbn jullie nog adviezen m.b.t. de aanschaf van zon product?

Hij moet minimaals 9 inch zijn en een hdmi aansluitingen heben....

Alvast heel erg bedankt!

• dev10
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16-12 18:57
.

[ Voor 98% gewijzigd door dev10 op 14-01-2011 12:17 . Reden: Onzin ]

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Zie Gamesysteem met GTX580 voor 850,-? en zijn slotje. Er zijn al talloze reviews op het net te vinden. Ook op Tweakers.net is al veel aandacht aan tablets geweest.

Als je al onderzoek gedaan hebt, laat dat dan even blijken in je post. Anders gaan wij jouw werk dubbel doen. Nogal onzinnig.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Verwijderd

Topicstarter
Heb inmiddela al mijn nieuwe gemesyteem dus daar ben ik inderdaad uitgekomen ;)

Maar dit is mijn vraag niet heeft iemand ervaring met die tablets die ik bedoel en wat kun je dan het beste kiezen?

Ik weet er niet veel vanaf en daarom vraag ik het hier ik zie ze allenmaal met android 1.0 en 2.0 en

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 12:24:
Heb inmiddela al mijn nieuwe gemesyteem dus daar ben ik inderdaad uitgekomen ;)

[...]
Ik bedoel het argument van het slotje. Daar heb je niets mee gedaan voor het openen van dit topic ;)

Met een beetje zoekwerk ga je hier namelijk ook wel uitkomen. Je kunt namelijk ook zelf op zoek naar de ervaringen. Je hoeft niet te wachten tot je ze op een presenteerblaadje krijgt. Zie de verschillenden topics hier op GoT en de vele reviews, te vinden via Google.

[ Voor 30% gewijzigd door Room42 op 14-01-2011 12:35 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-12 14:31

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.