CES: Hands-on met de nieuwe Sharp Aquos-tv's

Pagina: 1
Acties:

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Topicstarter
reviews: CES: Hands-on met de nieuwe Sharp Aquos-tv's
uote]Wat bij de drie nieuwe televisies direct opvalt, is dat Sharp dit jaar geen grote glasplaat meer gebruikt om scherm en bezel te bedekken
Euh, misschien dat ik behuizingen van TV's niet goed ken maar ik vind nergens in het artikel meer terug hoe het scherm dan wel bedekt wordt... Is dit een acrylaat? Of heeft Sharp "de pixels" open en bloot in de buitenlucht gelegd?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• blackTIE
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-12-2025
Aha, het paneel zelf is aan de voorkant van glas inderdaad, maar Sharp had bij de vorige serie ter afwerking de voorkant voorzien van nog een glaslaag. Die toplaag is nu bij de nieuwste modellen weggelaten. Sommige fabrikanten voorzien de lcd nog van een antireflectielaag.
MAX3400 schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 11:20:
reviews: CES: Hands-on met de nieuwe Sharp Aquos-tv's

[...]

Euh, misschien dat ik behuizingen van TV's niet goed ken maar ik vind nergens in het artikel meer terug hoe het scherm dan wel bedekt wordt... Is dit een acrylaat? Of heeft Sharp "de pixels" open en bloot in de buitenlucht gelegd?

[ Voor 4% gewijzigd door blackTIE op 14-01-2011 13:15 ]

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Topicstarter
Duidelijk; wist inderdaad niet dat Sharp meerdere lagen glas gebruikte voorheen... Mede ook omdat Sharp niet geheel in mijn prijsklasse valt *kuch* duuuur :9

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof