Goedemorgen,
Ik heb een probleem waar ik niet meer uit kom. Een gebruiker binnen het domein maakt gebruik van een java applet. Hij logt op drie machines in, op twee doet de applet het goed, op de derde niet.
Software:
Windows XP SP3 fully patched
Internet Explorer 8
Java 1.6.0_21
Onderzorgde status:
Als de gebruiker op een andere pc inlogged (andere XP of W7 machine maakt niet uit) doet hij het wel.
Als een andere gebruiker inlogged op de pc werkt de applet wel.
Andere gebruiker op andere pc, applet doet het ook.
Het zit dus binnen het profiel van de gebruiker, het locale profiel lijkt me want op de andere machines werkt het wel.
Het huidige profiel ge-renamed, gebruiker opnieuw laten inloggen en er werdt een nieuw lokaal profiel aangemaakt vanuit het netwerk profiel, Probleem blijft aan.
Java compleet verwijderd en opnieuw geinstaleerd, heeft geen effect.
Elke vorm van cookie, temp file e.d. verwijderd, mag niet baten.
Mijn idee is dat het probleem bij IE settings ligt. Niet bij java. In bijgevoegde screenshots is te zien dat de java applet geladen wordt maar dat deze meerdere keren op andere plaatsen in de window te zien is.
Wat heb ik over het hoofd gezien?
Ik heb een probleem waar ik niet meer uit kom. Een gebruiker binnen het domein maakt gebruik van een java applet. Hij logt op drie machines in, op twee doet de applet het goed, op de derde niet.
Software:
Windows XP SP3 fully patched
Internet Explorer 8
Java 1.6.0_21
Onderzorgde status:
Als de gebruiker op een andere pc inlogged (andere XP of W7 machine maakt niet uit) doet hij het wel.
Als een andere gebruiker inlogged op de pc werkt de applet wel.
Andere gebruiker op andere pc, applet doet het ook.
Het zit dus binnen het profiel van de gebruiker, het locale profiel lijkt me want op de andere machines werkt het wel.
Het huidige profiel ge-renamed, gebruiker opnieuw laten inloggen en er werdt een nieuw lokaal profiel aangemaakt vanuit het netwerk profiel, Probleem blijft aan.
Java compleet verwijderd en opnieuw geinstaleerd, heeft geen effect.
Elke vorm van cookie, temp file e.d. verwijderd, mag niet baten.
Mijn idee is dat het probleem bij IE settings ligt. Niet bij java. In bijgevoegde screenshots is te zien dat de java applet geladen wordt maar dat deze meerdere keren op andere plaatsen in de window te zien is.
Wat heb ik over het hoofd gezien?
[ Voor 11% gewijzigd door Namu op 20-01-2011 13:24 ]