Toon posts:

too good to be true?: www.buysupreme.net

Pagina: 1
Acties:
  • 167 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste mede-formleden,

Van de week kwam ik, in verband met het kopen van MsProject, deze website tegen: www.buysupreme.net

De prijzen zijn daar zo laag, dat ik me afvraag hoe dit zit en dan met name juridisch. Kan dit wel? Of is dit het zoveelste voorbeeld dat de niet oplettende consument de hoofdprijs betaald?

Dit staat er in hun FAQ:
1. Waarom verkoopt u de software goedkoper dan de officiële providers van de merkproducenten?
Wij bieden u lagere prijzen aan omdat u van onze kopieën van de legale met een licentie voerziende versies van de programma’s van ons verkrijgt. Dat betekent dat u geen harde kopie van de documentatie (van de licenties of instructies) verkrijgt maar uitsluitend kopieën en instructies in de .txt formaat. Deze software wordt online niet geregistreerd. Maar we zijn wel in staat zijn om u alle updates voor dit programma aan te bieden. Deze software is van de producent in een partij gekocht; de groothandel hanteert lagere prijzen. Omdat onze toeslag minimaal is en we betalen geen extra kosten voor de verpakking, het downloaden en de levering, is onze prijs lager dan die bij de officiële providers.

Graag jullie ideeen en feedback!

Groeten,
Dennis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:01

beany

Meeheheheheh

Visual Studio Ultimate voor $399.90 :')

If it sounds too good to be true, it probably is!

Ofterwel: ver weg blijven van die site...

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Dit is meer iets voor het Shopping Forum, echter mis ik nogal de discussiewaarde. Uit de tekst die je quote blijkt volgens mij gewoon dat ze kopietjes verkopen en als ik het goed begrijp ook nog eens zonder licentie.

Vanwege gebrek aan discussiewaarde doe ik dit topic dan ook op slot. Als de topicstarter wel mogelijkheden voor een discussie ziet of daadwerkelijk concrete vragen heeft dan kan je contact met mij opnemen om het topic te heropenen in het Shopping Forum.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Dit topic is gesloten.